آموزشگاه آشپزی در تهران ، آموزشگاه آشپزی تخصصی در تهران ، دوره های آموزشگاه آشپزی در تهران ، آموزش انواع تزیین کیک در آموزشگاه آشپزی تهران: دانشپذیران بعد از گذراندن دوره های آموزشگاه آشپزی در تهران می توانند مدرک بین المللی اخذ کنند. و می توانند در مکان های مختلف از جمله هتل ها، رستوران ها، فست فود ها، مراکز تهیه غذا و یا آشپزخانه های صنعتی کار کنند. با داشتن تجربه و صلاحیت کاری کافی می توانند سر آشپز یا مدیر آشپزخانه شوند. همچنین می توانند مدیر رستوران شده و به صورت کیترینگ باسازمانها و شرکت های مختلف قرارداد ببندند. دانشپذیر می تواند به طور مستقل کار کرده و برای خود رستوران، فست فود یا مرکز تهیه غذا راه اندازی کند همچنین در دنیای امروزه برباپی کلاس آشپزی و دوره های آشپزی از استقبال بی نظیر برخوردار خواهد بود.

آموزشگاه آشپزی در تهران1

آموزشگاه آشپزی در تهران2 آموزشگاه آشپزی در تهران3 آموزشگاه آشپزی در تهران4

آموزشگاه آشپزی تخصصی در تهران :

 

 

دوره آموزش آموزشگاه آشپزی تخصصی در تهران شامل ۱۱ جلسه است که مجموعه ای از غذاهای فرنگی، ایرانی ، بومی و سالاد ها و سس ها فرایدرایس ها پاستاها چیکن ها گراتن ها سوفله ها پیش غذاها ماهی میگوها فاهیتااستیک ها استیک فوندو ها فیله ها کبابهای بین المللی و با ارائه مدرک بین المللی از فنی و حرفه ای به شما عزیزان آموزش داده میشود.

 

 

کلاس آشپزی مقدماتی :

 

کلاس آشپزی مقدماتی در تهران شامل آشپز سنتی است که همانگونه که از نام این رشته مشخص است شما در این دوره آموزش انواع غذاهای سنتی ایرانی را پشت سر گذاشته و توانایی کار در یک رستوران سنتی را به آسانی خواهید داشت.

 

و آشپز عمومی که  شامل آموزش آشپزی انواع خورش ها، پلوها، چلوها، آش ها، کوفته ها، خوراکها، آبگوشت ها، کوکوها، دلمه ها، غذاهای بادنجانی، حلیم و .... کاناپ ها املت ها و سوپ ها سالادهاوسس ها بنیه و شنیسل ها پاستاها سوخاری ها ماهی ها و میگو ها بیف و استک ها دلمه ها کباب هاآش ها و برانی ها خورش ها کوکوها می باشد. برای  شرکت در کلاس آشپزی مقدماتی می توانید با شماره های مندرج در سایت تماس بگیرید.

 

 

کلاس آشپزی فنی حرفه ای در تهران :

 

کلاس آشپزی فنی حرفه ای در تهران ، همانطور که می دانید این روزها قیمت کلاس آشپزی فنی حرفه ای در تهران سیر صعودی پیدا کرده است. این مسئله موجب ایجاد دغدغه برای افراد شده است آموزشگاه آشپزی در تهران تمامی دوره های آموزشی خود را با تضمین قبولی هنر جویان در امتحانات فنی و حرفه ای به صورت عملی برگزار می کند. شهریه کلاس ها برابر شهریه تایید شده توسط سازمان فنی و حرفه ای استان تهران می باشد. قبض صادر شده به اسم کارآموز تا یک سال اعتبار داشته و هنر جو فرصت خواهد داشت تا در این مدت کلاس خود را گذرانده و مدرک مورد نظر خود را اخذ نماید.. کلاس آشپزی فنی حرفه ای در تهران با قیمت های مناسب و کیفیت عالی انجام می شود. برای دریافت قیمت می توانید با شماره های مندرج در سایت تماس بگیرید.

 

دوره های آموزشگاه آشپزی در تهران :

 

دوره های آموزشگاه آشپزی در تهران ، یکی از عواملی که باعث تغییر روحیه و ایجاد شادی برای افراد می شود، آشپزی است. فینگرفودها غذاهای کوچکی هستند که معمولا در مهمانی‌ها برای پذیرایی سرو می‌شوند و علت این نام‌گذاری، خورده شدن آن با دست است. فینگرفود معمولا باید به اندازه‌ای باشد که به یکباره خورده شود. درواقع فینگرفود هر غذایی است که بتوان آن را به شکل لقمه‌ای در اندازه کوچک درست کرد، بنابراین با کمی خلاقیت می‌توان از بسیاری از غذاها فینگر فود درست کرد. در این دوره 100 مدل فینگر فود،پارتی فود،شورینی، تلخینی را در ٦ جلسه ٤ ساعته با گواهینامه بین المللی از فنی حرفه ای دریافت می کنید. دوره های آموزشگاه آشپزی در تهران با قیمت مناسب و کیفیت عالی انجام می شود. جهت استعلام قیمت دوره های آموزشگاه آشپزی در تهران می توانید با شماره های مندرج در سایت تماس بگیرید.

 

آموزش انواع کیک ها در آموزشگاه آشپزی تهران :

 

 

آموزش انواع کیک ها در آموزشگاه آشپزی تهران ، آموزش انواع کیک ها، شیرینی ها موارد اموزشی این دوره:

 

آموزش کیک تولد از پایه

 

آموزش خامه کشی حرفه ای و اصولی کیک سازی

 

آموزش کار با ماسوره ها

 

آموزش کیک اسفنجی و کیک ساده

 

آموزش کیک فوندانت

 

اموزش گاناش کشی روی کیک به صورت حرفه ای

 

آموزش خمیر فوندانت

 

آموزش دکور حرفه ای کیک

 

آموزش تزیین روی کیک

 

در این دوره اموزش تخصصی و حرفه ای کیک سازی،دکوراتوری حرفه ای کیک،کار با فوندانت،آموزش خامه و خامه کشی،طرز کار با ماسوره ها،تزیین حرفه ای کیک،کار با خامه برای تزئین کیک ارائه میشود.

 

این آموزشگاه طی این سالها با بهره گیری از اساتید مجرب، تحصیلکرده و مورد تأیید سازمانهای ناظر و با تمرکز بر کیفیت آموزش و در نظر گرفتن تناسب آن با نیاز روز خدمات ارزنده ای در امر آموزشهای آشپزی با ارائه مدرک معتبر فنی و حرفه ای و کمک به اشتغال زایی ارائه داده و از این منظر جزو بهترین آموزشگاه آشپزی در تهران میباشد.

 

 

 

 

آموزش آشپزی

 

آشپزی

 

دسر

 

شیرینی پزی

 

فست فود

 

فینگرفود

 

آشپزی سنتی

 

غذا

 

آموزش کیک

 

تم

 

گردشگری

 

آموزش

 

آموزش آشپزی در تهران

 

میوه آرایی

 

کیک

 

ژله تزریقی

 

سفره آرایی

 

آموزش آشپزی سنتی

 

تولد

 

خدمات مجالس

 

کیک تولد

 

دی جی تولد

 

عروسی

 

خدمات منزل

 

بادکنک آرایی

 

تم تولد

 

کیک تولد دخترانه

 

کیک تولد پسرانه

 

انواع سفارش برای کیک و آموزش دکور و تزیین پذیرفته میشود :

 

تزیین کیک تولد

 

تزیین کیک خانگی

 

تزیین کیک با خامه

 

تزیین کیک شکلاتی

 

تزیین کیک با شکلات

 

تزیین کیک تولد در خانه

 

تزیین کیک خامه ای

 

تزیین کیک تولد با ژله

 

تزیین کیک خانگی با خامه

 

تزیین کیک

 

تزیین کیک اسفنجی

 

تزیین کیک اسفناج

 

تزیین کیک اسفنجی با خامه

 

تزیین کیک اسفنجی با ژله

 

تزیین کیک الویه

 

تزیین کیک انار

 

تزیین کیک اسفنجی شکلاتی

 

تزیین کیک اسفنجی بدون خامه

 

تزیین کیک انار شب یلدا

 

تزیین کیک انگلیسی

 

آ موزش تزیین کیک

 

تزیین کیک ا

 

تزیین کیک با ژله

 

تزیین کیک بدون خامه

 

تزیین کیک با فوندانت

 

تزیین کیک با شکلات تخته ای

 

تزیین کیک با بریلو

 

تزیین کیک با ژله بریلو

 

تزیین کیک با خامه و شکلات

 

تزیین کیک با میوه

 

تزیین کیک ب شکل قلب

 

تزیین کیک ب روش ساده

 

تزیین کیک ب شکل انار

 

تزیین کیک ب شکل هندوانه

 

تزیین کیک ب شکل ماهی

 

تزیین کیک ب شکل گل

 

تزیین کیک ب شکل کیتی

 

تزیین کیک ب شکل خرگوش

 

تزیین کیک ب شکل پروانه

 

تزیین کیک ب شکل ماشین

 

تزیین کیک پرتقالی

 

تزیین کیک پسرانه

 

تزیین کیک پنبه ای

 

تزیین کیک پروانه

 

تزیین کیک پرتقال

 

تزیین کیک پاییزی

 

تزیین کیک پای سیب

 

تزیین کیک پیراهن مردانه

 

تزیین کیک پسرانه با خامه

 

تزیین کیک پروانه ای

 

تزیین کیک تولد با خامه

 

تزیین کیک تولد خانگی

 

تزیین کیک تولد با خمیر فوندانت

 

تزیین کیک تولد خانگی با خامه

 

تزیین کیک تولد با گاناش

 

تزیین کیک تولد دخترانه

 

تزیین کیک تولد مردانه

 

تزیین کیک ت

 

تزیین کیک جشن تکلیف

 

تزیین کیک جدید

 

آموزش انواع کیک ها در آموزشگاه آشپزی تهران با کیفیت بالا و قیمت های مناسب انجام می شود.

 

دوره های آشپزی فنی حرفه ای در تهران :

 

دوره های آشپزی فنی حرفه ای در تهران ، اگر قصد شرکت در دوره های آشپزی فنی حرفه ای در تهران را دارید، باید نکاتی را در نظر گرفته و بر مبنای خود اقدام به انتخاب نمایید. قیمت یکی از مواردی است که همیشه مورد توجه هنرجویان بوده است. قائدتا افراد ترجیح می دهند دوره های آشپزی فنی حرفه ای را با قیمت های مناسبی طی کنند در عین حال که از کیفیت خوبی برخوردار باشد. اگر می خواهید در دوره های آشپزی فنی حرفه ای در تهران را با قیمت معقول شرکت نماید، توصیه ما به شما این است که در آموزشگاه های معنبر ثبت نام لیست دورهای آموزش آشپزی :

 

آشپز درجه ۱ :

 

در این دوره حدودا آموزش ۵۰ مدل غذاهای سنتی، غذاهای فانتزی، غذاهای ملل، سالاد،پیش غذا، اردور های بین المللی، سوپ ها و مرباها ارائه می گردد.

 

دوره آشپز درجه ۲ :

 

در این دوره آموزش تهیه انواع غذاها همچون انواع پتاژ ،انواع سالاد و اردور،مربا ،پلو،مرغ درسته بریان،بلدرچین ،ژیگو ،رتی فیله ، استیک ،پاته ،کیش،سوفله ،کوفته و شامی و دسر را آموزش دیده و می توانید در مشاغلی همچون مدیر سلف،پست های کار در آشپزخانه و مدیر تدارکات مشغول به فعالیت شوید.

 

کباب زن و تخته کار:

 

آموزش ٢۰ مدل انواع کباب شامل انواع کباب های ایرانی و فرنگی ، برگ، جوجه، جوجه اسپایسی لقمه، لوله ای، قبضه ای، کباب های محلی و ملل شامل قفقازی، بختیاری،اسکندر،بلغاری، کباب ماهی با لیمو، کباب تند فیله، کباب ران مرغ چسبناک، کباب با مریم گلی، کباب حلزونی، کباب گل رز. دوره های آشپزی فنی حرفه ای در تهران با قیمت های بسیار مناسب انجام می شود و شما می توانید برای دریافت قیمت با شماره های درج شده در آگهی تماس بگیرید.

 

آموزش انواع پیش غذاها و سالادهای روسی در تهران :

 

آموزش انواع پیش غذاها و سالادهای روسی، فرانسوی ، ایتالیایی سالاد میگو ، سالاد انار ، سالاد مرغ و ماست ، سالاد جوجه ، سالاد لبو، سالاد کرفس ، سالاد قارچ ، سالاد چنبر ، سالاد رایس ، سالاد زبان ، سالاد لوبیا سبز ، سالاد اسپانیولی ، سالاد سبزیجات ، سالاد رژیمی ، سالاد هلندی ، سالاد کاری هندی ، سالاد نارنج با مرغابی ، سالاد چاتنی بادام زمینی ، سالاد اینچیلادای مکزیکی ، سالاد بادمجان پارمیجانا ، اردور پنجره ای ، زردآلو با پوشش پنیر ، کوفته چیز اونین ، مارپیچ های پنیری ، برش های پیتا با پنیر و سیر ، پفک های پنیری ، بیسکویت ماشروم چیز ، پای پنیر و اسفناج، بیسکویت میگوی پنیری ، کباب گوشت و انبه ، کباب با سس عسل ، رولت مرغ و گوشت ، مارچوبه پیچیده شده در ژامبون ، اسپرینگ رول، چاشنی آواکادوو ، کوفته اسکاتلندی و .... آموزش انواع پیش غذاها و سالادهای روسی در تهران با قیمت های مناسب و کیفیت عالی انجام می شود.