ساخت انواع ماکت کیک با طرح و ابعاد سفارشی ساخت انواع ماکت کیک های خاص و سفارشی جهت آتلیه ها و مراسم تولد ماکت کیک از کجا بخرم؟ ماکت کیک عروسی ماکت کیک عقد خرید ماکت کیک تولد تولد دخترانه ماکت کیک تولد پسرانه دخترانه ماکت کیک وانیل قیمت ماکت کیک تولد ساخت انواع ماکت کیک سفارشی

 

یکی از ترفندهای خیلی رایج که معمولاً در تهیه کیک‌ مراسم‌های مختلف به خصوص جشن عروسی‌ها به کار گرفته می‌شود، استفاده از ماکت کیک است. ماکت کیک، در واقع یک کیک جعلی یا فیک (غیر قابل خوردن) از جنس یونولیت، فوندانت و نمد است که معمولاً به منظور صرفه جویی در هزینه‌ها در مراسم‌های مختلفی چون تولد، عروسی و به همراه کیک واقعی (به این شکل که یک یا چند طبقه ماکت و مابقی طبقات کیک اصلی است) یا حتی به جای آن استفاده می‌شود.

ماکت کیک را می‌شود در فضاهای باز و برای ثبت عکس‌های جذاب و به یادماندنی از مراسم‌های مختلف نیز استفاده کرد. از این رو می‌تواند گزینه خوبی هم برای صاحبان آتلیه‌ها باشد که به جای فتوشاپ یا کیک واقعی از ماکت در عکاسی‌های خود استفاده کنند.

 

ماکت کیک با طرح و ابعاد سفارشی1

ماکت کیک با طرح و ابعاد سفارشی2 ماکت کیک با طرح و ابعاد سفارشی3 ماکت کیک با طرح و ابعاد سفارشی4 

ماکت کیک با طرح و ابعاد سفارشی5 ماکت کیک با طرح و ابعاد سفارشی6 ماکت کیک با طرح و ابعاد سفارشی7

ساخت انواع کیک های خاص و سفارشی جهت آتلیه ها و مراسم تولد شامل 

 

ماکت کیک سفارشی مینیون با ارتفاع یک متر با روکش و تزیین دائمی

 

ماکت کیک سفارشی میکی موس 

 

ساخت ماکت سفارشی میکی موس با ارتفاع یک متر با تزیین دائمی 

 

کیک دندونی

 

ماکت دندونی

 

دکور آتلیه

 

 ماکت کیک بتمن

 

ساخت ماکت کیک سفارشی بتمن جهت جشن تولد ( تم بتمن )

 

ماکت کیک تولد یک سالگی

 

ماکت کیک تولد یک سالگی جهت جشن تولد دخترانه

 

کیک رقص باله

 

ماکت کیک رقص باله جهت تولد دخترانه و زنانه و دکوراسیون آتلیه

 

ماکت کیک سفارشی عروس

 

ماکت کیک سه طبقه عروسی و مراسم عقد

 

ماکت کیک عقد و عروسی

 

ساخت ماکت کیک مراسم عقد و عروسی سفارشی

 

کیک عروس

 

ماکت کیک آتلیه عروس

 

ماکت کیک عروسی 

 

ماکت کیک ساده عروسی

 

ماکت کیک بالن

 

ماکت کیک بالن سفارشی

 

کیک تولد خرگوشی

 

ماکت کیک خرگوشی پسرانه

 

کیک تم ملوان

 

ماکت کیک تم ملوان با تزیینات دائمی

 

 ماکت کیک آتلیه

 

ماکت کیک سه طبقه جهت دیزاین آتلیه عکاسی

 

ماکت کیک آتلیه

 

ماکت کیک سفارشی

 

کیک یلدا

 

ماکت کیک یلدا

 

ماکت استوانه یونولیتی کیک

 

استوانه یونولیتی

 

برش انواع استوانه ماکت کیک در ابعاد سفارشی و تعداد نامحدود

 

ماکت یونولیتی کیک

 

برش و ساخت انواع حجم های دکوراتیو و هندسی بدون محدودیت در تعداد جهت ساخت ماکت کیک فوندانت، نمد و فوم

 

یونولیت کیک

 

ساخت استراکچر کیک های خاص و سفارشی جهت ساخت کیکهای فوندانت و آموزشگاهها

 

ساخت احجام یونولیتی

 

ساخت احجام یونولیتی سفارشی جهت روکش فوندانت

 

ساخت مدل کشتی یونولیتی

 

ساخت مدل یونولیتی کشتی جهت روکش فوندانت

 

شش ظلعی یونولیتی

 

برش ماکت شش ضلعی یونولیتی

 

قلعه یونولیتی

 

یونولیت کیک قلعه

 

مجوعه وانیل آمادگی ساخت هرگونه طرح ماکت کیک را بدون محدودیت درطرح و ابعاد دارا میباشد.جهت هماهنگی ساخت ماکت کیک سفارشی خود با شماره تلفنهای وانیل تماس حاصل نمایید.

 

از ماکت کیک توی چه مناسبت‌هایی میشه استفاده کرد؟

شما می‌تونید توی انواع جشن‌های مناسبتی مثل جشن عروسی ، جشن تولد ، نوروز، شب یلدا ، سالگرد ازدواج، جشن دندونی ، نامزدی و خیلی از مراسم‌های دیگه از ماکت به همراه کیک اصلی استفاده کنید و هیچ محدودیتی از این نظر ندارید.

 

ماکت کیک را می‌شود در فضاهای باز و برای ثبت عکس‌های جذاب و به یادماندنی از مراسم‌های مختلف نیز استفاده کرد. از این رو می‌تواند گزینه خوبی هم برای صاحبان آتلیه‌ها باشد که به جای فتوشاپ یا کیک واقعی از ماکت در عکاسی‌های خود استفاده کنند.

 

از ماکت کیک چه زمان‌هایی و چرا باید استفاده کنید و اصلا کاربرد ماکت کیک چیست ؟

 

از نظر هزینه

ماکت‌های کیک همواره اقتصادی‌تر از کیک‌های واقعی هستند. البته دلیلش این نیست که فوم استفاده شده در آن ارزان است. بلکه به این خاطر است که قنادان دیگر مجبور نیستند قبل از تزیین آن، زمان زیادی را صرف پختن کیک بکنند.

 

از نظر اندازه

گاهی اوقات تعداد مهمان شما آنقدر زیاد نیست که نیاز به یک کیک بزرگ یا چند طبقه داشته باشید، اما به دلایلی هم ممکن است که نخواهید یک کیک کوچک سفارش دهید. به عنوان مثال ممکن است سر جمع 100 مهمان داشته باشید اما بخواهید یک کیک پنج طبقه بخرید، اگر یک کیک واقعی با این اندازه بخرید، مطمئناً حجم عظیمی از کیک به طور اجتناب‌ناپذیری به هدر خواهد رفت. در چنین مواقعی می‌توانید به اندازه کافی کیک سفارش دهید که برای مهمانان سرو کنید و برای بالا بردن کیک و اضافه کردن طبقات به آن از ماکت کیک استفاده کنید. یا یک کیک چند طبقه و با دیزاین کامل با استفاده از ماکت سفارش دهید و یک کیک واقعی با ظاهر ساده‌تر به طور جداگانه سفارش دهید. با این کار هم می‌توانید یک کیک شیک و مجلل داشته باشید و هم از اسراف شدن کیک جلوگیری کنید.

 

آنچه که در هر دو کیک واقعی و ماکت کیک ثابت است، روند تزیینات آن‌هاست. و این گاهی اوقات طولانی‌ترین و وقت گیرترین قسمت تهیه‌ی کیک است. به همین دلیل ماکت‌های کیک بر اساس سطح پیچیدگی و جزئیات تزیین آن‌ها قیمت گذاری می‌شوند.

 

به عنوان مثال اگر کیک شما دارای تعداد زیادی گل‌های خوراکی یا تزیینات پیچیده‌ای باشد، قیمت نهایی آن ممکن است نزدیک به قیمت یک کیک واقعی باشد (حدوداً 80 تا 85 درصد از قیمت یک کیک واقعی)، اما اگر مدلی که انتخاب می‌کنید ساده‌تر باشد قیمتی نهایی حدوداً 70 تا 75 درصد از قیمت کیک واقعی خواهد بود.

از نظر ظاهری

همانطور که در قسمت قبل هم گفتیم، ماکت کیک همانند کیک واقعی تزیین می‌شود و مهمانان متوجه نمی‌شوند که آیا واقعی است یا نه (مگر اینکه بخواهند از نزدیک کیک را با دستشان فشار دهند.)، از این رو اگر نمی‌خواهید اصلا در مهمانی یا مراسم‌ مورد نظرتان کیک سرو کنید یا فقط یک کیک کوچک می خواهید سفارش دهید، اما از طرف دیگر می‌خواهید یک کیک نمادین داشته باشید که هم در دیدرس مهمانان قرار بگیرد و هم در عکس‌های شما حضور داشته باشد، ماکت کیک از لحاظ ظاهری می‌تواند کاملاً شبیه یک کیک واقعی به نظر برسد و نمای زیبایی هم به عکس‌های شما ببخشد.

از نظر ماندگاری

گاهی اوقات عوامل طبیعی از قبیل دما، رطوبت، و سایر عواملی که نمی‌توان آن‌ها را پیش بینی یا کنترل کرد، تعیین می‌کنند که کدام نوع کیک بهتر است برای مراسم تهیه شود.به عنوان مثال اگر جشن شما در یک روز بسیار گرم تابستانی است و می‌خواهید برای مدتی طولانی کیک خود را در معرض نمایش قرار دهید، بهتر است یک ماکت کیک جدا از کیک اصلی تهیه کنید، تا در طول مراسم خیالتان از سالم ماندن ظاهر کیک راحت باشد. سپس کیک اصلی را در زمان مناسب بیاورید تا در بین مهمانان سرو کنید.