معتبرترین و مجهزترین آموزشگاه آشپزی و شیرینی پزی

۹ مطلب در آبان ۱۳۹۹ ثبت شده است

تخفیف ویژه کلاس آموزش آشپزی کلاس آموزش شیرینی پزی

 

تخفیف ویژه کلاس آموزش آشپزی و شیرینی در تهران,تخفیف ویژه کلاس آموزش آشپزی و شیرینی در اسلامشهر,تخفیف ویژه کلاس آموزش آشپزی و شیرینی با مدرک بین المللی,تخفیف ویژه کلاس آموزش آشپزی و شیرینی در گلستان,تخفیف ویژه کلاس آموزش آشپزی در رباط کریم,تخفیف ویژه کلاس آموزش آشپزی در نسیم شهر,تخفیف ویژه کلاس آموزش آشپزی در صالحیه,تخفیف ویژه کلاس آموزش آشپزی ، آموزش کیک ، آموزش شیرینی پزی ، آموزش کیک دسر ، آموزش تزیین کیک ، آموزش انواع کیک و شیرینی ، آموزش کیک شیرینی پزی ، آموزش پخت کیک ، آموزش شیرینی تر ، آموزش شیرینی پزی حرفه ای ، آموزش کیک پزی حرفه ای ، آموزش شیرینی خشک ، آموزش پخت شیرینی ، آموزش شیرینی پزی خشک ، کلاس آموزش شیرینی پزی ، آموزش خمیر کیک ، آموزش شیرینی خانگی ، آموزش شیرینی پزی خانگی ، آموزش شیرینی پزی کیک تولد ،آموزش کیک عقد و تولد ، آموزش شیرینی رولت ، آموزشگاه آشپزی

تخفیف ویژه کلاس های آموزش آشپزی و شیرینی

تخفیف ویژه کلاس آموزش آشپزی1 

تخفیف ویژه کلاس آموزش آشپزی 2 تخفیف ویژه کلاس آموزش آشپزی 3 تخفیف ویژه کلاس آموزش آشپزی 4 تخفیف ویژه کلاس آموزش آشپزی 6 تخفیف ویژه کلاس آموزش آشپزی 7 تخفیف ویژه کلاس آموزش آشپزی 8

 

تخفیف ویژه کلاس های آموزش شیرینی درجه 2 تا پایان آذر ماه 1399

آموزش ژله تزریقی در آموزشگاه الیسان با 30% تخفیف

آموزش دکور کیک فوندانت در آموزشگاه آشپزی الیسان تنها با  30% تخفیف

کارآفرین خود باشید

تزئین کیک های خود را با یادگیری فوندات جذاب تر کنید

موارد آموزش

پخت کیک شیفون مناسب

برش کیک و فیلینگ های مناسب

 ترازسازی کیک با دستگاه ترا

گاناش کشی اصولی   تکنیک شارپ ایج

روکش کردن فوندانت.

تکنیک مالد و وینر.

تکنیک داست رنگهای پودری

تکنیک استنسیل

تکنیک لمسه و  یک نوع گل شکری.

آموزش تکنیک کیک های چند طبقه

یک جلسه آموزش کیک کافی شاپی در آموزشگاه آشپزی الیسان با 30% تخفیف

این دوره دموستریشن است و فراگیران ۲ تا ۳ آیتم را به صورت عملی به همراه استاد تهیه می‌کنند.

محیطی آرام و مناسب و مجهز به دستگاه سرمایشی و گرمایشی

با امکان پذیرایی

ارائه گواهینامه دو زبانه سازمان فنی و حرفه ای (مورد تایید مجمع جهانی کار ILO ) (با توافق)

ارائه گواهینامه قابل ترجمه جهت اخذ ویزای شینگن (با توافق)

مجتمع دارای مجوز رسمی از سازمان فنی و حرفه ای کشور است.

آموزش توسط کادری مجرب و حرفه ای

 

آموزش تهیه آبنبات های گیاهی و پاستیل های میوه ای در آموزشگاه آشپزی الیسان تنها با  30% تخفیف

سرفصل ها:

 

آبنبات گیاهی سرماخوردگی

 

آبنبات معطر گیاهی

 

آبنبات خوشبو کننده دهان

 

پاستیل اکیناسه

 

پاستیل میوه ای

 

مخاطب : بانوان

 

طول دوره : یک ساعت

 

 آموزش آنلاین و حضوری

گواهی نامه: دارد

مدرس: کارشناسان گیاهان دارویی آموزشگاه الیسان

نوع دوره: کوتاه مدت

طول دوره: یک روزه

محل برگزاری: به صورت آموزش آنلاین و حضوری در آموزشگاه الیسان

 

ورکشاپ آموزش قهوه در آموزشگاه آشپزی الیسان تنها با  30% تخفیف

طعم ناب قهوه را با دستان خودتان خلق کنید و لذت ببرید!

 

آموزش: قهوه ترک، موکا پات، فرنچ پرس، کلور، V60

 

محل برگزاری: آموزشگاه آشپزی الیسان

 

تعداد جلسات: یک جلسه

 

طول دوره: 5 ساعت

 

تعداد نفرات در هر کلاس: 3 نفر

 

دوره آموزش انواع سالاد و سس در آموزشگاه آشپزی الیسان تنها با  30% تخفیف

با گذراندن دوره تهیه انواع سالاد و سس توسط مربیان مجرب سفره های خود را رنگین کنید

١جلسه ٦ساعته

ظرفیت: ١٥نفر

صدورگواهینامه دوره از مجتمع فنی  و حرفه ای

سرفصل سالاد و سس

سالادها :  

سیب و کرفس و گردو  

سزار  

مرغ و ذرت  

سالاد سبز با پنیر کبابی  

سس ها :  

سس سزار  

سس ترش و شیرین  

سس سیر

آموزشگاه شیرینی پزی ، آشپزی ،آموزش آشپزی ، شیرینی پزی ، کافی شاپ ، آشپزی سنتی ، آموزش ،آموزش شیرینی پزی ، فست فود ، دسر ، آموزش کباب

 

 

 

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
الهه بیگدلی

کیک ضدجاذبه کیک سه بعدی باست کیک

 

باست کیک چیست,باست کیک الیسان,آموزش باست کیک,قیمت باست کیک,طرز تهیه باست کیک,مراحل ساخت باست کیک ، کیک سه بعدی قلب,کیک سه بعدی ماشین,کیک سه بعدی تولد,کیک سه بعدی حیوانات,کیک سه بعدی,کیک سه بعدی خرس,کیک سه بعدی مرد عنکبوتی,کیک سه بعدی مک کویین ؛ کیک ضد جاذبه چیست,کیک ضد جاذبه انار,کیک ضدجاذبه عروسک روسی,کیک ضدجاذبه عروسک,کیک ضد جاذبه قلب,کیک ضد جاذبه نوشابه,کیک ضد جاذبه فوندانت,کیک ضد جاذبه میکی موس

شاید شما هم این مدل کیک‌ها رو زیاد توی جشن‌های مختلفی که حضور پیدا کرده‌اید و یا توی ویترین قنادی‌ها و خصوصاً شبکه‌های اجتماعی دیده‌اید و احتمالاً هم کنجکاو شده‌اید که این کیک‌ها چه اسمی دارند یا چطوری درست می‌شوند و یا اصلا قابل خوردن‌اند یا فقط جنبه زیبایی دارند. توی این مطلب تصمیم داریم شما را بیشتر با کیک مجسمه‌ای که با نام‌های باست کیک، کیک چهره، کیک سه بعدی، کیک فیگور و در بین مردم شناخته شده است آشنا کنیم پس مطالعه ادامه این مطلب رو از دست ندهید.

امروزه هنر مجسمه ‌سازی به قدری وسیع شده که توانسته به ویترین قنادی‌ها هم نفوذ کند. مجسمه‌سازی با کیک، مواد خوراکی و فوندانت جزء جدیدترین گرایش‌های هنر دکوراتوری کیک است که توانسته طرفداران زیادی را (چه در بین دکوراتورهای کیک و چه در بین مشتریان و عموم مردم) به خود جذب کند.

باست کیک ، کیک سه بعدی ، کیک ضد جاذبه1

سازنده باست کیک در اسلامشهر ، این روزها کیک‌های ساخته شده به شکل چهره، مجسمه، شخصیت‌های کارتونی سه بعدی و خیلی در بین مردم محبوب شده‌اند و تقریباً توی هر جشن و مراسمی هم به چشم می‌خورند. با پیدایش انواع گوناگونی از باست کیک و یا کیک ضد جاذبه کاربرد آن ها در جشن ها بسیار زیاد شده و سبب شده تا این کیک ها بتوانند جای پاهای خود را در هر جشنی محکم نمایند .

 

 

سازنده کیک ضد جاذبه در اسلامشهر :

 

سازنده کیک ضد جاذبه در اسلامشهر ، به تازگی کیک ضد جاذبه جزو مهم ترین لوازم مورد نیاز در هر جشن تولدی به حساب می آید و مناسب برای جشن‌ها و مناسبت‌های شما میباشد. سپری کردن لحظاتی بیشتر در کنار خانواده و دوستانتان با سفارش اینترنتی کیک. سازنده کیک ضد جاذبه در اسلامشهر آماده سفارش پذیری ازشما عزیزان می باشد . برای برقراری ارتباط با سازنده کیک ضد جاذبه در  اسلامشهر می توانید با شماره های موجود در وبسایت  تماس برقرار کنید .

 

 

کیک سه بعدی در اسلامشهر :

 

کیک سه بعدی در  اسلامشهر ، کیک سه بعدی جزو پرطرفدار ترین  کیک های جشن تولد می باشند . پخت کیک سه بعدی از توانایی های خاص و حرفه ای در کیک پزی محسوب میشه و احتیاج به تجربه و دقت و دانش زیادی داره. برای همین باید در حین انتخاب طرح و مدل و رنگ کیک سه بعدی از دقت و توجه بیشتری به کار ببرید . آموزشگاه آشپزی الیسان در  اسلامشهر آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد . برای تماس با آموزشگاه آشپزی الیسان در اسلامشهر می توانید به شماره های موجود در سایت  مراجعه نمایید .

 

 

مواد اولیه باست کیک:

کیک ، شکلات ، فوندانت ، انواع مغزیجات ، کرمفیل

شیوه نگهداری: یخچال

مناسب برای: جشن ها و مناسبات خاص

کاملا خوراکی هستند ودر طرحهای مختلف میشه درستشون کرد کیک به شکل شخصیت مورد نظر ساخته میشود ، تماما با کیک و شکلات و مواد خوراکی ، در صورت تمایل کار با ماکت هم ساخته میشود تا سال ها قابل نگه داری باشد.

زمان ماندگاری: کیک سه روز ، ماکت سال ها

 

مدل های متنوع کیک ضد جاذبه

مدل های متنوع کیک ضد جاذبه در  اسلامشهر ، کیک ضد جاذبه ها در دنیای امروز از مدل هایی همانند : کیک ضد جاذبه عروسکی ، کیک ضد جاذبه بزرگسالان ، کیک ضد جاذبه دخترانه  کیک ضد جاذبه خاص برای تولد ، کیک ضد جاذبه نامزدی ، کیک ضد جاذبه عروسی و ... را شامل می شوند . برای انتخاب هر کدام از این مدل ها باست کیک ، کیک نیم تنه ، نیم تنه خوراکی ابتدا باید به نوع مراسم و جشن پبش‌رو خود دقت نمایید و طبق آن ، کیک ضد جاذبه را انتخاب نمایید . باست کیک نیم تنه می توانند سورپرایز بسیار مناسبی برای اعضای خانواده باشند . آموزشگاه آشپزی در  اسلامشهر می تواند بهترین ها را در اختیار شما عزیزان قرار دهد . برای تماس سفارش انواع مدل های متنوع کیک ضد جاذبه می توانید به شماره های موجود در سایت رجوع کنید .

شاید برایتان جالب باشد که بدانید هنر مجسمه سازی با کیک فوندانت، آنچنان فراگیر شده و مورد استقبال مردم قرار گرفته است که هرساله جشنواره‌ها و مسابقات گوناگونی را نیز تحت عنوان “کیک ضد جاذبه” در بسیاری از کشورهای دنیا از جمله ترکیه، مسکو، اسپانیا و .. به خود اختصاص می‌دهد.

 

کیک مجسمه‌ای یا مجسمه سازی با کیک

همانطور که می‌دانید هنر مجسمه‌ سازی از جمله هنرهای قدیمی در تمدن بشر است که با جان دادن به اشیای بی جان همچون چوب و سنگ و باعث خلق موجودات و نمادهایی می‌شد که انسان‌ها آن را برای بیان خواسته‌ها، آرزوها و تقدیر از هم نوعان خود به کار می‌بردند.

 

البته درسته که کیک‌های مجسمه‌ای عملاً یک اثر هنری محسوب می‌شوند، اما این بدین معنا نیست که قابل خوردن نیستند! این کیک‌ها معمولاً از چند لایه کیک اسفنجی، گاناش شکلاتی (برای لابه لای اسفنج‌ها)، یک استراکچر برای تعیین ساختار کیک (که این تنها قسمت غیر قابل خوردن کیک است) خمیر فوندانت و رنگ‌های خوراکی درست می‌شوند و کاملاً قابل خوردن هستند و شما می‌توانید آن را برای مناسبت‌ها و مراسمای مختلف خودتان، از جشن دندونی و جشن تولد گرفته تا جشن سالگرد ازدواج سفارش دهید.

حتما کیک هایی را که به شکل اشکال، مجسمه و یا شخصیت های فانتزی هستند را دیده اید که به تازگی بسیار فراگیر شده و تقریبا در هر محفل و جشنی به چشم می خورند شاید برای شما سوال پیش آمده که این کیک ها چگونه درست می شوند و یا اگر خودتان در این امر وارد هستید شاید به دنبال این باشید که چگونگی درست کردن کیک های مجسمه ای را یاد بگیرید.

 

کیک با طرح شخصیت مورد نظر شما

کیک به شکل شخصیت مورد نظر ساخته میشود ، تماما با کیک و شکلات و مواد خوراکی ، در صورت تمایل کار با ماکت هم ساخته میشود تا سال ها قابل نگه داری باشد. دوستان کیکهای ضد جاذبه استراکچر دارن یه جور اسکلت بندی هست که کیک رو ثابت نگه میداره . ارتفاع این کیک حدود 40 سانت بود تمام اجزا خوراکی هستند و زیر کارشون کیک هست.

این کیک رو برای آقامون که کمی سنشون بالاس با تم هالوین درست کردم کاملا دست ساز هست . این مدل کیکها که بهشون کیک ها ی ضد جاذبه وسه بعدی هم میگن

باست کیک ، کیک سه بعدی ، کیک ضد جاذبه2

 

آموزشگاه آشپزی الیسان در  اسلامشهر آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد . برای تماس با آموزشگاه آشپزی الیسان در اسلامشهر می توانید با شماره  09190345902  تماس حاصل نمایید .

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
الهه بیگدلی

آدرس و تلفن و پیج اینستاگرام آموزشگاه های آشپزی درتهران

آدرس و تلفن و پیج اینستاگرام آموزشگاه های آشپزی در تهران

آموزشگاه آشپزی ، آموزشگاه آشپزی در تهران ، آموزشگاه آشپزی در زعفرانیه ، آموزشگاه آشپزی در تجریش ، آموزشگاه آشپزی در شریعتی ، آموزشگاه آشپزی در بلوار اشرفی اصفهانی ، پیج اینستاگرام آموزشگاه آشپزی ، آموزشگاه آشپزی در ونک ، آموزشگاه آشپزی در جنت آباد ، آموزشگاه آشپزی در صادقیه ، آموزشگاه آشپزی در مرزدازان ، آموزشگاه آشپزی در مجیدیه ، آموزشگاه آشپزی در پاسداران ، آموزشگاه آشپزی در سیدخندان ، آموزشگاه آشپزی در خیابان رودکی ، آموزشگاه آشپزی در میدان هفت تیر ، آموزشگاه آشپزی در نارمک ، آموزشگاه آشپزی در تهرانسر ، آموزشگاه آشپزی در سعادت‌آباد ، آموزشگاه آشپزی در یوسف آباد ، آموزشگاه آشپزی در خیابان ولیعصر ، آموزشگاه آشپزی در گاندی ، آموزشگاه آشپزی در خیابان شهیدبهشتی ، آموزشگاه آشپزی در ستارخان ، آموزشگاه آشپزی در یوسف آباد ، آموزشگاه آشپزی در شهرک غرب ، آموزشگاه آشپزی در مجیدیه شمالی ، آموزشگاه آشپزی در نیاوران ، آموزشگاه آشپزی در ملاصدرا ، آموزشگاه آشپزی در خیابان گیشا ، آموزشگاه آشپزی در خیابان نارمک ، آموزشگاه آشپزی در تجریش 

 

 

آموزشگاه آشپزی در صادقیه

آموزشگاه آشپزی در صادقیه2

آموزشگاه آشپزی در صادقیه3

آموزشگاه آشپزی در صادقیه4

آموزشگاه آشپزی در صادقیه5

 

آموزشگاه آشپزی در تهران

آموزشگاه آشپزی در تهران 0

آموزشگاه آشپزی در تهران 2 آموزشگاه آشپزی در تهران 3 آموزشگاه آشپزی در تهران 4آموزشگاه آشپزی در تهران 5آموزشگاه آشپزی در تهران 6 آموزشگاه آشپزی در تهران 7 آموزشگاه آشپزی در تهران 8 آموزشگاه آشپزی در تهران 9 آموزشگاه آشپزی در تهران 10

آدرس و شماره تماس آموزشگاه های آشپزی به همراه صفحه اینستاگرام

آموزشگاه آشپزی وانیل

آموزشگاه آشپزی ، آموزش آشپزی ، آموزش شیرینی پزی ، شیرینی پزی ، شیرینی ، فینگر فود ، سفارش غذا ، صبحانه ، کیک ، تدارکات مراسم ،  آموزش اشپزی ، آموزشگاه شیرینی پزی ، آموزشگاه اشپزی ، آموزش شیرینی ، آموزش کافی شاپ  ، ژله سوپرایز ، ژله تزریقی ، کیک ، دسر ، نان

پیج اینستاگرام آموزشگاه آشپزی پیج اینستاگرام elisan_cake

@vanill.cooking

لطفاً از وبسایت ما دیدن فرمایید : https://amozesheashpazi.com

اینستاگرام : www.instagram.com/elisan_cake

www.instagram.com/vanill_cooking

"آموزشگاه آشپزی وانیل"

 

دفتر: 02144779298

آدرس : تهران ،منطقه 22 شهرک راه آهن بلوار کاج سروستان 13 پلاک 102

مدیریت : 09125809213

سفارشات تلفنی : 09190345902

سفارشات واتساپ : 09190345902

 

شماره تماس آموزشگاه آشپزی وانیل جهت هماهنگی:

📞📞📞📞📞📞

09125809213

09190345902

جهت ارتباط در واتساپ لوگوی زیر را لمس نماید

 

 

آدرس ما در گوگل مپ

 

 

 مکان و آدرس آموزشگاه آشپزی وانیل در گوگل مپ

 

برای مشاهده محل و مکان آموزشگاه تصویر فوق را لمس نماید.

 

 

 

 

 

سلام مشتری گرامی . من خانم بیگدلی از آموزشگاه آشپزی وانیل هستم . لطفاً در صورت تمایل جهت سفارش شماره زیر را لمس کنید . من روزهای هفته بین 10 صبح تا 19 بعد از ظهر در دسترس هستم. مشتاقانه منتظر شنیدن صدای شما هستم. متشکرم.

 

09190345902

 

 

جهت ارسال پیامک Send SMS را لمس کنید

 

Send SMS

 

جهت ارسال پیام با واتساپ کلمه واتساپ را لمس کنید

واتساپ

 

جهت ارتباط با تلفن ثابت آموزشگاه شماره زیر را لمس کنید

 

02144779298

 

 

آموزشگاه آشپزی افق سلامت

آموزش آشپزی و شیرینی پزی

تلفن آموزشگاه :  09122472238  و  22755481  و 22432349

ادرس : زعفرانیه، ابتدای خیابان مقدس اردبیلی، پلاک ۱۴، زنگ ۸، طبقه دوم

 

آموزشگاه آشپزی مهر افشان

https://www.instagram.com/Mehrafshan1374

تلفن آموزشگاه :  ۰۲۱-۲۲۷۱۷۰۳۹ ۰۲۱-۲۲۷۱۷۰۳۲

آدرس : تجریش، میدان قدس، ابتدای نیاوران، روبروی پارکینگ طبقاتی شهرداری، پلاک ۵۴۵، طبقه دوم

 

آموزشگاه آشپزی بانو وزیری

تلفن آموزشگاه :   09362215567    -     44042214 – 44008277

آموزش انواع غذاهای ایرانی و سنتی

دوره‌های آموزش غذاهای فرنگی، کشورهای شرقی، غربی و اروپایی

آموزش شیرینی پزی و کیک پزی

کلاس‌های آموزش پذیرایی، منو شناسی و غذاشناسی

دوره‌های تغذیه سالم، رژیم غذایی و آلودگی در غذاها

آدرس :     شریعتی-خیابان سهیل-فاطمیه-مهر چهارم-پلاک 11

تهران، بلوار اشرفی اصفهانی، خیابان باهنر، خیابان کاشفی نیک، پلاک 18

 

آموزشگاه آشپزی هنرکدبانو تهران

تلفن آموزشگاه : ۲۱۲۲۰۴۸۵۷۳

آموزشگاه آشپزی هنر کدبانو

    

آدرس : تهران زعفرانیه مقدس اردبیلی خیابان ملکی نبش کوچه قائم پلاک ۴ واحد یک

 

آموزشگاه آشپزی سودلیشز

آموزش انواع حلوا ، کیک ، شیرینی و غذا ( مربی رسمی فنی و حرفه ای)

https://www.instagram.com/so_delicious.ir

تلفن آموزشگاه :   ۰۹۱۹۰۶۷۱۳۶۴

آدرس :  ونک _ ملاصدرا

آموزشگاه آشپزی سودلیشز بالغ بر ده سال آموزش و سفارش آماده ارائه ی بهترین رسپی های کاربردی و کارگاه های ورکشاپ می باشد .

 

آموزشگاه آراناب و گیتی نما

https://www.instagram.com/aranab.hafezi

تلفن آموزشگاه09122892050       02144406760

آراناب اولین مجتمع  آموزشی فنی هنری آنلاین در ایران

(ازوزارت کاروسازمان فنی حرفه ای کشوربا ارائه 30 دیپلم بین المللی وبیش از50 واحد درسی)

*مدیریت خانواده (مدیریت، سالم زیستن، هنردرخانه)

*مدیریت آموزشی (مدیریت آموزشگاه، پداکوژی، مربیگری)

*صنایع غذایی(آشپزی درجه 1و2، آشپزی مدرن، سنتی و...)

شیرینی پزی درجه1و2، شیرینی تروخشک، کیک های تولد، کافی شاپ، فست فود، میوه آرایی، شمع، روبان دوزی و ...

آیین همسر داری، آداب معاشرت وپذیرایی، اقتصاد و...

با مدیریت سرکار خانم حافظی مجری صدا و سیما و کارشناس بین الملل سرکارخانم حمیدی

آدرس : تهران . جنت آباد . خیابان دوازدهم . پلاک21 طبقه4 واحد 2

 

  آموزشگاه آشپزی و شیرینی پزی عطر سیب

https://www.instagram.com/maryamamiri.atreseeb

تلفن آموزشگاه :   09102305137  - 44961850  - 44961851

با مدیریت مریم امیری کارشناس صدا و سیما

با مجوز رسمی از سازمان فنی حرفه ای

برگزاری دوره های تخصصی آشپزی و شیرینی پزی

با اعطای گواهینامه بین المللی در پایان دوره

آدرس:ستاری، صادقیه بلوار فردوس شرق- خیابان مالکی جنوبی- میدان گلستان پلاک 23 واحد 13

 

آموزشگاه آشپزی وشیرینی آموزشگاه دنیای مزه ها

https://www.instagram.com/donyaye.mazeha

تلفن آموزشگاه : 09359391912

کیکهای خامه ای

کیکهای مدرن

کیکهای کافی شاپی

تراول کیکها ورولتهای مدرن

کیکهای اسپانیایی

کیکهای انگلیسی

انواع چیزکیکها

ساعات کاری:

10 صبح الی 17 بعداز ظهر

آدرس : مرزدازان شرقی، بلوار جانبازان، سرای محله آزمایش

 

 

آموزشگاه آشپزی و شیرینی پزی نیلوفر سفید

https://www.instagram.com/niloofar__sefid

تلفن آموزشگاه : 09123844099    02188483729

آموزش کلیه ی موارد زیر:

شیرینی پزی درجه 1 و 2-آشپزی درجه 1 و2 -

 

کیک ساز - تر ساز - کیک فوندانت - نان های

 

حجیم و نیمه حجیم -فینگرفود- اردور ساز -

 

پیتزا- حلوا- دسر -کیک های کافی شاپ

 

با صدور مدرک فنی و حرفه ای

آدرس: شریعتی -خیابان پلیس - نبش کوچه صالحیان -پلاک 90 -ط اول - واحد 3

 

آموزشگاه شیرینی پزی بانوکیک

آموزش و خدمات شیرینی پزی

تلفن آموزشگاه :

آدرس: مجیدیه شمالی،نرسیده به سه راه پیاله کوچ

 

آموزشگاه آشپزی بانو نازیلا

https://www.instagram.com/ashpazi_banoo_nazila

تلفن آموزشگاه : 021_22117250         -    09124958166

تحت نظر سازمان فنی‌وحرفه‌ای (ارائه مدرک)

آدرس: تهران سعادت‌آباد پایین‌تر از میدان سرو خ پاکنژاد،۱۸متری مطهری پلاک۱۴،زنگ۵،طبقه۳

 

آموزشگاه آشپزی یونیک

https://www.instagram.com/unique_cook

تلفن آموزشگاه : ۰۹۰۳۳۱۳۷۵۰۰

آدرس: یوسف آباد خیایبان فتحی شقاقی روبروی مرکز خرید هنر پلاک۱۹ طبقه ۱ واحد۴

 

آموزشگاه آشپزی وشیرینی پزی شمیلا

https://www.instagram.com/amoozeshgahshamila

تلفن آموزشگاه :  ٠٩١٢٥٣٨٣٤١٢

ارائه انواع مدارک فنی حرفه ای بااستاد مجرب خانم معصومه رامشینی ودیگر اساتید مجرب

ویژه بانوان و آقایان

آدرس: سعادت آباد ، بین میدان کاج و میدان شهرداری(سرو غربی) ، پلاک ۳۵ ، واحد ۲

 

آموزشگاه آشپزی ساناز سانیا

https://www.instagram.com/sanazsania.academy

تلفن آموزشگاه :  ۰۲۱۲۲۷۲۱۷۵۱        

شعبات آموزشگاه:

میدان ولیعصر : 02188900283 _09211795747

پارک ساعی: 02188197885 _ 09386924379

آدرس: تهران ، خیابان ولیعصر ، بعد از سه راه زعفرانیه ، کوچه طوس ، پلاک ۲۴/۱

 

آموزشگاه آشپزی پانیذ

https://www.instagram.com/panizcook

تلفن آموزشگاه :  ۰۲۱۴۲۶۱۳

با مدیریت سمیرا جنت دوست

آدرس: گاندی جنوبی نبش کوچه هشتم پلاک ۶۴

 

آموزشگاه آشپزی شیرین بیان

https://www.instagram.com/shirinbayan

تلفن آموزشگاه :  ۰۲۱۴۴۲۰۷۷۱۴        

آدرس: تهران ، سعادت آباد ، بلوار پاکنژاد ، نرسیده به چهارراه سرو ، ساختمان زیتون ، پلاک۹ ، طبقه۴

 

آموزشگاه آشپزی ایران شف

https://www.instagram.com/iranchef.academy

تلفن آموزشگاه :  ۰۲۱۸۸۶۶۳۵۵۱        

آدرس: تهران ، خیابان ولیعصر ، بالا تر از پارک ساعی ، مرکز خرید صدف ، طبقه ۲ ، واحد یک

 

آموزشگاه آشپزی آرسس شف

https://www.instagram.com/arseschef

تلفن آموزشگاه :  ۰۲۱۸۸۷۳۳۱۳۵        

آدرس: تهران،خیابان شهیدبهشتی، پلاک ۲۰۳، طبقه دوم، واحد ۲

 

آموزشگاه آشپزی پیوند نوین

https://www.instagram.com/payvand.novin/

تلفن آموزشگاه :  ۰۲۱۶۶۹۰۵۰۲۲        

آدرس: تهران، ستارخان، خیابان پاتریس، نبش چهارراه ملکوتی، پلاک ۷۷، طبقه ۱

 

آموزشگاه آشپزی پزی میزبان

https://www.instagram.com/mizban.yavari/

تلفن آموزشگاه :  ۰۲۱۸۸۵۶۲۸۶۳        

آدرس: تهران، جنت آباد چهار باغ شرقی بالاتر از میدان آتش نشانی کوچه ۱۲ متری نسترن پلاک ۴ واحد۱

 

آموزشگاه آشپزی مرجان

تلفن آموزشگاه :  ۰۲۱۸۸۰۶۱۵۵۹        

آدرس: تهران یوسف آباد خیابان پنجاه و پنجم پلاک ۴ واحد ۶

 

آموزشگاه آشپزی نمونه تبریز

تلفن آموزشگاه :  ۰۲۱۲۲۸۷۶۰۳۳        

آدرس: خیابان شریعتی-بالاتر از سیدخندان-روبه روی پارک کوروش-مابین فروشگاه ادیداس و کوتون -ساختمان نور- واحد ۱۸

 

آموزشگاه آشپزی گوهر دخت

تلفن آموزشگاه :  ۰۲۱۲۲۰۷۸۰۷۴        

آدرس: تهران شهرک غرب بلوار فرحزادی گلستان دوم خیابان ۱۰ متری پلاک ۱۷ جدید و ۱۲ قدیم

 

آموزشگاه آشپزی یاسی

تلفن آموزشگاه :  ۰۲۱۲۲۱۱۹۳۴۰        

آدرس: تهران سعادت آباد میدان شهرداری خیابان سرو غربی طبقه سوم پلاک ۱۴

 

آموزش آشپزی رفیعی

تلفن آموزشگاه :  ۰۲۱۲۲۳۱۱۸۹۵        

آدرس: تهران مجیدیه شمالی خیابان ریحانی کوچه معتقد پلاک ۴۷ واحد ۸

 

آموزشگاه آشپزی ونیزی

تلفن آموزشگاه :  ۰۲۱۲۲۲۹۹۱۸۶        

آدرس: تهران،نیاوران،کاشانک،خ شهید کاظمی،پلاک۲۳

 

آموزشگاه آشپزی درسا بانو

تلفن آموزشگاه :  ۰۲۱۸۸۰۳۱۰۲۲        

آدرس: تهران، ملاصدرا، خروجی کردستان جنوب، بن بست توفیق، پلاک ۸، آموزشگاه شیرینی پزی و آشپزی درسا بانو

 

مدرسه آشپزی دنیای شیرینی تهران

تلفن آموزشگاه :  ۰۲۱۲۲۵۴۴۶۶۰        

آدرس: تهران ، پاسداران ، بین گلستان دوم و سوم ، جنب بانک کشاورزی ، پلاک ۳۶۵ ، طبقه ۲ (واحد سمت راست)

 

آموزشگاه آشپزی خوشه گندم

تلفن آموزشگاه :  ۰۲۱۲۲۸۸۷۰۳۲        

آدرس: سیدخندان خیابان میرمطهری خیابان پیشداد شماره ۱ واحد ۵

 

آموزشگاه آشپزی میهمان یاران

تلفن آموزشگاه :  ۰۲۱۲۲۸۷۸۶۷۰        

آدرس: شریعتی بالاتر از میرداماد نبش کوچه آهور پلاک ۱۲۵۱ واحد ۱

 

آموزشگاه آشپزی بانو رضوی

تلفن آموزشگاه :  ۰۲۱۶۶۸۸۰۰۱۱        

آدرس: تهران خیابان رودکی بالاتر از چهارراه مرتضوی کوچه بهشتی پلاک ۲۹

 

آموزشگاه آشپزی شریف

تلفن آموزشگاه :  ۰۲۱۷۷۶۸۴۱۹۸        

آدرس: تهران، میدان هفت تیر، خیابان بهار شمالی، بالاتر از بیمارستان امام سجاد، پلاک ۳۴۷، ساختمان بهار، طبقه ۵، واحد ۲۰

 

 

آموزشگاه آشپزی سفره ایرانی

تلفن آموزشگاه :  ۰۲۱۷۷۸۰۲۱۹۵        

آدرس: تهران نارمک میدان هفت حوض خیابان شهید خاموشی پلاک ۸۹ طبقه ۲ مجتمع آموزشی سفره ایرانی

 

آموزشگاه آشپزی افق سلامت

تلفن آموزشگاه :  ۰۲۱۲۲۷۵۵۴۸۱        

آدرس: تهران، زعفرانیه، ابتدای خیابان مقدس اردبیلی، پلاک ۱۴، زنگ ۸، طبقه دوم

 

آموزشگاه آشپزی عطر نارنج

تلفن آموزشگاه :  ۰۲۱۴۴۴۸۲۱۷۳        

آدرس: تهران، خیابان جنت آباد، پایین تر از ایرانپارس، جنب اکبر مشدی، پلاک ۲۵۰

 

آموزشگاه آشپزی کلبه حنانه

تلفن آموزشگاه :  ۰۲۱۴۴۵۹۴۳۵۱        

آدرس: بلوار تهرانسر,خیابان بیستم ,پلاک۴۷,ساختمان شهاب,واحد۱۶

 

آموزشگاه آشپزی ملل

تلفن آموزشگاه :  ۰۲۱۸۸۷۹۹۴۷۴        

آدرس: تهران، خیابان ولیعصر، بعد از بن بست چمن

 

آموزشگاه هنر آشپزی

تلفن آموزشگاه :  ۰۲۱۸۸۲۴۹۶۳۰        

آدرس: تهران، خیابان گیشا، بین خیابان ١٣و١١، پلاک٢٠٨

 

آموزشگاه آشپزی بیگی شیراز

تلفن آموزشگاه :  ۰۲۱۲۲۸۸۶۴۵۸        

آدرس: تهران ، خیابان شریعتی ، بن بست ارشاد ، پلاک ۳ ، طبقه ۳ ، واحد ۳۷

 

آموزشگاه آشپزی برتر

تلفن آموزشگاه :  ۰۲۱۷۷۹۴۸۰۲۲        

آدرس: تهران، خیابان نارمک ، خیابان آیت ، پایین تر از چهارراه تلفن خانه ، نبش بانک مسکن ، پلاک ۲۰۸ ، طبقه اول ، واحد ۲

 

آموزشگاه آشپزی ارمگان

تلفن آموزشگاه :  ۰۲۱۲۲۷۲۲۸۷۹        

آدرس: تجریش میدان قدس خیابان شهید باهنر ابتدای دزاشیب ساختمان صندوق بعثت پلاک ۱۰ واحد ۲۰

 

آموزشگاه آشپزی رحیمی

تلفن آموزشگاه :  ۰۲۱۲۲۵۰۱۷۵۴        

آدرس: تهران پاسداران بوستان ششم پلاک ۸

 

آموزش آشپزی پرشام

تلفن آموزشگاه :  ۰۲۱۲۲۵۵۷۷۱۲        

آدرس: پاسداران بوستان ششم بعد از تقاطع اول پلاک ۹۶

 

آموزش آشپزی منتظری

تلفن آموزشگاه :  ۰۲۱۴۴۴۴۵۲۲۳        

آدرس: ابتدای خیابان وبلا پلاک ۴۹

 

 

آموزشگاه های آشپزی ، قنادی ، شیرینی  و کافی شاپ

آموزشگاه شیرینی و قنادی عطر سیب، بلوار فردوس شرقی

آموزشگاه هتلداری و آشپزی و جهانگردی رویال گشت

آموزشگاه آشپزی و شیرینی نادیا ،اصفهان

آموزشگاه نوآموزان جهانگرد ، ونک

مجتمع آموزشی آشپزی و قنادی مهرافشان ، الهیه

آموزشگاه آشپزی و شیرینی عسل و شکر، سعادت آباد

آموزشگاه آشپزی و شیرینی کابوک ، تبریز

مجتمع آموزشی فنی و هنری مهرمادر ،30 متری جی

آموزشگاه آشپزی و شیرینی دنیای هنر ، رودکی

 

مجتمع آموزشی پیوند نوین ، شهرآرا

آموزشگاه آشپزی و شیرینی کدبانو ، کرج

مجتمع آموزشی صنایع غذایی لیونا ، میرداماد

آموزشگاه صنایغ غذایی دارچین ، امیرآباد

آموزش و راه اندازی نان فانتزی ، تهران

آموزشگاه آشپزی و شیرینی کابر ، تبریز

آموزشگاه آشپزی ملل نینا ، تهران

آموزش شیرینی پزی آرنیکا ، تهران

آموزش فست فود و مشاوه ، تهران

آموزش آشپزی و شیرینی پزی شیرینکده ، صادقیه

آموزشگاه آشپزی و شیرینی دنیای شیرین ، پاسداران

آموزش آشپزی و شیرینی مانی یزدان پرست  ، تهران

آموزشگاه آشپزی و شیرینی خلیل نوروزی  ، تهران

آموزشگاه آشپزی و شیرینی پری نازگل آور  ، تهران

آموزشگاه آشپزی و شیرینی نسیم نادری ، تهران

آموزشگاه آشپزی و شیرینی میترا مینایی ، تهران

آموزشگاه آشپزی و شیرینی میرزایی ، تهران

آموزشگاه آشپزی و شیرینی ملت دوست ، تهران

آموزشگاه آشپزی و شیرینی محسن معینی ، تهران

آموزشگاه آشپزی و شیرینی پریچهر گودرزی ، تهران

آموزشگاه آشپزی و شیرینی هوتن لاهوتی  ، تهران

آموزشگاه آشپزی و شیرینی بانو دانش  ، تهرانپارس

آموزشگاه آشپزی و شیرینی آرزو گنجی  ، تهران

آموزشگاه شیرینی پزی و آشپزی ماه  ، اصفهان

آموزشگاه آشپزی و شیرینی صدیقه کربلایی ، تهران

آموزشگاه آشپزی و شیرینی ملاحت کامیار  ، تهران

آموزشگاه آشپزی و شیرینی معصومه عیوضی  ، تهران

آموزشگاه آشپزی و شیرینی ظروفی  ، تهران

آموزشگاه آشپزی و شیرینی فن و هنر  ، رسالت

آموزشگاه آشپزی و شیرینی رامین صادقی  ، تهران

آموزشگاه آشپزی و شیرینی شفاهی  ، تهران

آموزشگاه آشپزی و شیرینی سهرابی ، تهران

آموزشگاه آشپزی و شیرینی طناز بانو  ، میدان گلها

آموزشگاه آشپزی و شیرینی سلیمی  ، تهران

آموزشگاه آشپزی و شیرینی ابولفضل رهبر نیا  ، تهران

آموزشگاه آشپزی و شیرینی آرزو درتاج  ، تهران

آموزشگاه آشپزی و شیرینی شهین حمیدیان  ، تهران

آموزشگاه آشپزی و شیرینی مهناز خباز  ، تهران

آموزشگاه آشپزی و شیرینی مرضیه جمشیدیان  ، تهران

آموزشگاه آشپزی و شیرینی احسانه بیگی  ، تهران

آموزشگاه آشپزی و شیرینی فریبا اکبر نیا  ، تهران

آموزشگاه آشپزی و شیرینی افسانه اصلی نژاد  ، تهران

آموزشگاه آشپزی و شیرینی میترا اشرفی  ، تهران

آموزشگاه آشپزی و شیرینی معصومه اردستانی  ، تهران

آموزشگاه آشپزی و شیرینی راضیه احدی ، تهران

آموزشگاه آشپزی و شیرینی وارش ، خ- ولیعصر

آموزشگاه آشپزی و شیرینی هورریزان  ، خ – نجات اللهی

آموزشگاه آشپزی و شیرینی هنر آشپزی  ، گیشا

آموزشگاه آشپزی درسا سپید  ، شریعتی

آموزشگاه آشپزی و شیرینی مهرافشان  ، تجریش

آموزشگاه آشپزی و شیرینی نمونه 2 ، تهران و تبریز

آموزشگاه آشپزی و شیرینی نمونه تبریز 1

آموزشگاه آشپزی و شیرینی کاک ، شادمان

آموزشگاه آشپزی و شیرینی سفره ایرانی  ، نارمک

آموزشگاه آشپزی و شیرینی ساناز و سانیا ، خ ولیعصر

آموزشگاه آشپزی و شیرینی به آذین ، جنت آباد

آموزشگاه آشپزی و شیرینی پیوند نوین , شعبه تهرانسر

آموزشگاه آشپزی و شیرینی کلاهی ، زعفرانیه

آموزشگاه آشپزی و شیرینی ونیزی  ، دار آباد

آموزشگاه آشپزی و شیرینی عماد  ، رسالت

آموزشگاه آشپزی و شیرینی گلزارمنش  ، شریعتی

آموزشگاه آشپزی و شیرینی شیرین بیان  ، ستارخان

آموزشگاه آشپزی و شیرینی پروین دخت  ، تهرانپارس

آموزشگاه آشپزی و شیرینی ماندا  ، جلال آل احمد

آموزشگاه آشپزی و شیرینی بانو حاتمی  ، نارمک

آموزشگاه آشپزی و شیرینی نزهت  ، ستارخان

آموزشگاه اشپزی و شیرینی پزی بانو وزیری ، اشرفی اصفهانی

آموزشگاه آشپزی و شیرینی آراناب ، جنت آباد

آموزشگاه آشپزی و شیرینی رزا  ، ظفر

آموزشگاه آشپزی و شیرینی میزبان  ، جنت آباد

آموزشگاه آشپزی و شیرینی پیوند نوین , شعبه ستارخان

مجتمع آموزشی رنگین سفره  ، نیروی هوایی

آموزشگاه آشپزی نگاران  ، تبریز

آموزشگاه آشپزی و شیرینی آویشن  ، تبریز

آموزشگاه آشپزی و شیرینی پزی جام  ، شهرآرا

آموزشگاه آشپزی و شیرینی پانیذ  ، گاندی

آموزشگاه گام های آتیه – ایران شف ( خ – ولیعصر

آموزشگاه آشپزی و شیرینی میهمان یاران ، امیرآباد ش

آموزشگاه آشپزی و شیرینی رهنمای دانش  ، الهیه

آموزشگاه کافی شاپ کافه کاغذ ، خ – ولیعصر

آموزشگاه آشپزی و شیرینی ارمگان  ، میدان پونک

مدرسه اشپزی نازیلا  ، تهران

محتمع آموزشی شمیلا ، سعادت آباد

آموزشگاه افق سلامتی  ، زعفرانیه

آموزشگاه کافی شاپ دانشگاه علمی کاربردی ، خ – شریعتی

آموزشگاه آشپزی در شمال تهران

آموزشگاه تخصصی آشپزی و شیرینی پزی

آموزشگاه حرفه ای آشپزی و شیرینی پزی

آموزشگاه آشپزی با مجوز رسمی

آموزش آشپزی عمومی، تخصصی و تک جلسه ای

اعطای مدرک از سازمان فنی و حرفه ای کشور

قیمت کلاسها طبق تعرفه

اعطای مدرک مورد تایید کشورهای مهاجر پذیر

قابل توجه خانم ها کلاسهای آشپزی بین المللی عمومی و تخصصی

تهیه کلیه مواد به عهده آموزشگاه می باشد.

آموزش انواع غذاهای سنتی، سوشی، پیتزا، پاستا، کباب، اسنک و ساندویچ، فینگر فود

اموزش نان حجیم و نیمه حجیم

آموزش میز صبحانه مدرن

آموزش تخصص سوپ و آش

آموزش تخصصی غذاهای مدرن

آموزش تخصصی غذاهای مدیترانه ای

آموزش پخت آبزیان

آموزش حرفه ای استارتر

آموزش سالاد و انواع سس

آموزش پخت انواع غذاها با خمیر

آموزش پیشرفته انواع اسموتی ها

آموزش حرفه ای انواع کیک و دسر

دوره های آشپزی وشیرینی پزی تخصصی

دوره های آشپزی ملل وفرنگی ونانهای حجیم

دسرهای مدرن

دوره های آموزشی آشپزی و شیرینی پزی:

آشپزی ایتالیایی

آشپزی روز

آشپزی ترکی

آشپزی ملل وکبابهای ملل

آشپزی سنتی ایرانی

سفارش انواع غذاهای ایرانی، فرنگی، سوشی، فینگر فود برای مجالس شما عزیزان

 

 

شماره تماس آموزشگاه آشپزی درتهران

 

تماس با ما

 

 

آموزشگاه آشپزی در جنت آباد1

آموزشگاه آشپزی در جنت آباد2

آموزشگاه آشپزی در جنت آباد3

آموزشگاه آشپزی در جنت آباد4

آموزشگاه آشپزی در جنت آباد5

آموزشگاه آشپزی در جنت آباد6

آموزشگاه آشپزی در جنت آباد7

 

 

 

 

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
الهه بیگدلی

هندوانه تزیین شده شب یلدا و تزیین سبد میوه شب یلدا

 

هندوانه تزیین شده شب یلدا و تزیین سبد میوه شب یلدا ، تزیین هندوانه شب یلدا ساده و زیبا ، تزیین هندوانه شب یلدا با روبان ، تزیین هندوانه شب یلدا بدون برش ، تزیین هندوانه ساده و زیبا ، تزیین شب یلدا ، تزیین میوه تزیین هندوانه در ظرف ، تزیین هندوانه قاچ شده ، میوه آرایی شب یلدا شب یلدای امسال میوه آرایی شب یلدای امسال,تزیین هندوانه و کدو شب یلدا,تزیین هندوانه,تزیینات کدو شب چله,مدل های تزیین هندوانه,میوه آرایی شب چله ... هندوانه تزیین شده,هندوانه تزیین شده شب یلدا,هندوانه تزیین شده برای شب یلدا,هندوانه تزیین شده یلدا,هندوانه تزیین شده ساده,خرید هندوانه تزیین شده شب یلدا,عکس هندوانه تزیین شده,سفارش هندوانه تزیین شده شب یلدا

هندوانه تزیین شده شب یلدا 

هندوانه تزیین شده شب یلدا

هندوانه تزیین شده شب یلدا

هندوانه شب یلدا ( شب چله ) را به شکل سبد میوه تزیین کنید

برای مراسم شب یلدا حضور یک هندوانه قرمز امری واجب و ضروریست که نمی توان آنرا انکار  نمود. ولی شاید قاچ کردن معمولی و گذاشتن برشها توی یک سینی و یا کاسه خیلی تکراری باشد چرا که همه ما دوست داریم سفره شب یلدایی متفاوت و باسلیقه داشته باشیم. یکی از رسم های قدیمی در ایران شب یلدا می باشد که خانواده ها گرد هم جمع می شوند و میوه های مختلف از جمله هندوانه و انار در این شب مورد استفاده قرار میگیرد. خانواده داماد هم اولین زمستان آشنایی با تزیین میوه و آجیل شب چله زیبا و ساده ای را برای تازه عروس خود می برند.

واژه «یلدا» به معنای «زایش زادروز» و تولد است. ایرانیان باستان با این باور که فردای شب یلدا با دمیدن خورشید، روزها بلندتر می‌شوند و تابش نور ایزدی افزونی می‌یابد، آخر پاییز و اول زمستان را شب زایش مهر یا زایش خورشید می‌خواندند و برای آن جشن بزرگی برپا می‌کردند و از این رو به دهمین ماه سال دی (دی در دین زرتشتی به معنی دادار و آفریننده) می‌گفتند که ماه تولد خورشید بود.

یلدا و جشن‌هایی که در این شب برگزار می‌شود، یک سنت باستانی است. مردم روزگاران دور و گذشته، که کشاورزی، بنیان زندگی آنان را تشکیل می‌داد و در طول سال با سپری شدن فصل‌ها و تضادهای طبیعی خوی داشتند، بر اثر تجربه و گذشت زمان توانستند کارها و فعالیت‌های خود را با گردش خورشید و تغییر فصول و بلندی و کوتاهی روز و شب و جهت و حرکت و قرار ستارگان تنظیم کنند.

 

هندوانه تزیین شده شب یلدا

 

آموزش هندوانه تزیین شده شب یلدا ( شب چله ) به صورت سبد میوه

برای هندوانه تزیین شده شب یلدا یا همان شب چله راه های مختلفی وجود دارد که ما سعی کردیم چند راه برای شما در این پست قرار دهیم تا شب یلدا شما در کنار خانواده زیبایی بیشتری داشته باشد هرچند که جمع شدن اعضای خانواده در کنار یکدیگر و قرار گرفتن خنده روی لب های اعضای خانواده زیباترین لحظات این شب می باشد.

ابتدا با خط کش و خودکار یک خط افقی روی هندوانه به شکلی بکشید که هندوانه را از سمت افقی به دو نیم تقسیم کند.

سپس با خط کش یک خط عمودی روی خط اول بکشید طوری که از این طرف هم هندوانه را به دو نیم تقسیم کند.

از قالب قلبی شکل شیرینی پزی استفاده کنید و با خودکار نقش قلب را روی خط عمودی بکشید.

با چاقو نوک تیز مخصوص میوه آرایی هندوانه را از جاهایی که بریده اید برش بزنید و خارج کنید.

برای زیباتر لبه هندوانه را دالبردار کنید.

در انتها با قاشق مخصوص بستنی ( اسکوپ بستنی ) داخل هندوانه را خالی کرده و با میوه های مختلف پر کنید.

 

هندوانه تزیین شده شب یلدا

 

هندوانه شب یلدا یکی از اجزای جدا نشدنی شب یلدای ما ایرانیان است. این بار هندوانه شب یلدا را به صورت یک گلدان خندان زیبا تزیین کنید.

 

 

هندوانه تزیین شده شب یلدا

 

هندوانه شب یلدا را به صورت یک گلدان هندوانه ای تزیین کنید

مرحله اول تزیین هندوانه شب یلدا به صورت گلدان خندان

هندوانه تزیین شده شب یلدا

هندوانه شب یلدا را به صورت یک گلدان خندان تزیین کنید!

 

مرحله دوم تزیین هندوانه شب یلدا به صورت گلدان خندان

 

هندوانه تزیین شده شب یلدا

هندوانه شب یلدا را به صورت یک گلدان خندان تزیین کنید!

 

مرحله سوم تزیین هندوانه شب یلدا به صورت گلدان خندان

هندوانه تزیین شده شب یلدا

هندوانه شب یلدا را به صورت یک گلدان خندان تزیین کنید!

 

مرحله چهارم تزیین هندوانه شب یلدا به صورت گلدان خندان

هندوانه تزیین شده شب یلدا

هندوانه شب یلدا را به صورت یک گلدان خندان تزیین کنید!

 

مرحله پنجم تزیین هندوانه شب یلدا به صورت گلدان خندان

 

هندوانه تزیین شده شب یلدا

هندوانه شب یلدا را به صورت یک گلدان خندان تزیین کنید!

 

مرحله ششم تزیین هندوانه شب یلدا به صورت گلدان خندان

 

هندوانه تزیین شده شب یلدا

هندوانه شب یلدا را به صورت یک گلدان خندان تزیین کنید!

مرحله آخر تزیین هندوانه شب یلدا به صورت گلدان خندان

هندوانه تزیین شده شب یلدا

 

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
الهه بیگدلی

تزیین هندوانه شب یلدا در اسلامشهر میوه آرایی شب یلدا

 

تزیین هندوانه ساده , تزیین هندوانه شب یلدا , تزیین هندوانه برای تولد , تزیین هندوانه شب یلدا در اسلامشهر , تزیین هندوانه ساده و شیک , تزیین هندوانه برای مهمانی , تزیین هندوانه قاچ شده , تزیین هندوانه به شکل سبد ، تزیین هندوانه شب یلدا ساده و زیبا ، تزیین هندوانه شب یلدا با روبان ، تزیین هندوانه شب یلدا بدون برش ، تزیین هندوانه شب یلدا برای مدرسه ، تزیین هندوانه ساده و زیبا ، تزیین هندوانه قاچ شده ، طرز تزیین هندوانه شب یلدا ، عکس هندوانه قاچ شده ، میوه آرایی شب یلدا برای عروس , میوه آرایی شب یلدا در تهران , میوه آرایی شب یلدا برای مدرسه , میوه آرایی شب یلدا برای مهد کودک , میوه آرایی شب یلدا برای کودکان , میوه آرایی شب یلدا در سبد,میوه آرایی شب یلدا اسلامشهر , میوه آرایی شب یلدا آسان

 

 

تزیین هندوانه ساده و شیک1

تزیین هندوانه ساده و شیک2

 تزیین هندوانه ساده و شیک3 

 تزیین هندوانه ساده و شیک شب یلدا4

تزیین هندوانه ساده و شیک شب یلدا5 تزیین هندوانه شب یلدا6 تزیین هندوانه شب یلدا7

 تزیین هندوانه شب یلدا8  تزیین هندوانه ساده و شیک شب یلدا9

 

تزیین هندوانه شب یلدا در اسلامشهر :

تزیین هندوانه شب یلدا در اسلامشهر ، یکی از فاکتور های مهم در مراسم ها که باید قابل توجه قرار گیرد پذیرایی از میهمانان است ، یک سفره آرایی و تزیین خوب به شما کمک می کند تا مجلس شما به بهترین شکل ممکن برگزار شود و کم و کسری وجود نداشته باشد همچنین گروه آموزشگاه آشپزی الیسان در اسلامشهر به این نکته توجه دارد که متناسب با بودجه شما یک سفره آرایی عالی را طرح ریزی کند تنها با یک تماس با آموزشگاه آشپزی الیسان در اسلامشهر می توانید با ما در ارتباط باشید و از ما مشاوره بگیرید .

 

متفاوت ترین و لوکس ترین تزئینات هندوانه شب یلدا

جشن ها و میهمانی های خود را در تهران و محدوده اسلامشهر را به ما بسپارید خدماتی که برای مراسم شب یلدا شما در نظر گرفته شده است متفاوت ترین ولوکس ترین تزئینات مراسم شب یلدا میباشد.  برای مراسم شب یلدا حضور یک هندوانه قرمز یا میوه های فصل امری واجب و ضروریه ولی شاید قاچ کردن معمولی هندوانه و چیدن ساده میوه ها در ظرف خیلی تکراری باشد. همه ما دوست داریم سفره شب یلدایی متفاوت و باسلیقه داشته باشیم.

 

تزیین هندوانه برای مراسم شب یلدا در تهران :

تزیین هندوانه برای مراسم شب یلدا در تهران ، یکی از خاطره انگیز ترین مراسم ، می تواند مراسم شب یلدا باشد و از اهمیت بالایی برخوردار باشد اگر شما هم به دنبال برگزاری یک مراسم لوکس هستید می توانید تزیین سفره شب یلدا که یکی از سنت های قشنگ و زیبای ما ایرانیان میباشد را به ما بسپارید. با شماره های درج شده تماس حاصل فرمایید و تزیین هندوانه برای مراسم شب یلدا خود را رزرو کنید .

 

اجرای هندوانه شب یلدا برای عروس در محدوده اسلامشهر :

اجرای هندوانه شب یلدا برای عروس در محدوده اسلامشهر ، داشتن یک شب یلدا رویایی از مواردی است که برای خانم های ایرانی از اهمیت زیادی برخوردار است بنابراین شما می توانید جهت برگزای مراسم خود به نحو احسنت از یک مدیر اجرایی خوب کمک گرفته تا از موارد لازم جهت برگزاری یک مراسم عالی با شما همکاری کنند . شما برای تزئین و سفره آرایی مراسم شب یلدا در محدوده اسلامشهر می توانید با ما در ارتباط باشید و از مشاوره ما بهره مند شوید .

 

میوه آرایی شب یلدا ، میوه آرایی سفره عقد در تهران :

میوه آرایی شب یلدا ، میوه آرایی سفره عقد در تهران ، از با شکوه ترین میوه آرایی ها برای برگزاری مراسم شب یلدا ، نامزدی ، جشن تولد و ... می باشد . میوه آرایی شب یلدا ، میوه آرایی سفره عقد ، میوه آرایی جدید و ساده برای تولد ها و مناسبت های مهم دیگری که در آنها میوه ها و سبزیجات را به شکل های بسیار زیبایی حکاکی و دیزاین می نمایند و مورد استفاده قرار می دهند. انتخاب میوه آرایی جهت برگزاری هرچه باشکوه تر مراسم متناسب با سلایق شما در نظر گرفته می شود شما می توانید با ما تماس گرفته و از مشاوره ما بهره مند شوید .

 

اجرای تشریفات شب یلدا در اسلامشهر :

اجرای تشریفات شب یلدا در اسلامشهر ، معمولا یکی از مهم ترین مراسمی که برای خانواده‌ها برگزار می شود مراسم شب یلدا یا همان شب چله می باشد اگر تمایل دارید یک شب به یاد ماندنی برای خود بسازید می توانید با شماره های درج شده در اسلامشهر تماس حاصل فرمایید و از سلایق و نطرات ما باخبر شوید ما هم شنوای نظرات شما هستیم به این ترتیب شرایط جهت برگزاری یک مراسم با شکوه فراهم می شود .

 

تزیین هندوانه ساده و زیبای مراسم شب یلدا در تهران :

تزیین هندوانه ساده و زیبای مراسم شب یلدا در تهران ، یلدا نزدیک است ما با یه عالمه پیشنهاد عالی در کنارتون هستیم . آماده هرگونه سفارش سفره آرایی و میوه آرایی هستیم . از امروز با ثبت از طریق تلفن: 40558213-021 تا شب یلدا 15% تخفیف بگیرید . ، گروه آموزشگاه آشپزی الیسان در تهران برای شما خدمات ویژه ای را در نظر دارد که به سفره آرایی و میوه آرایی ، پذیرایی مناسب و ... به میهمانان شما ارائه دهد . علاوه بر امکانات ارائه شده از به صرفه ترین قیمت برخوردار شوید.

 

 

تزیین هندوانه شب یلدا برای خانم های هنرمند و خوش ذوق ایرانی در تهران :

تزیین هندوانه شب یلدا برای خانم های هنرمند و خوش ذوق ایرانی در تهران ، جهت برگزاری مراسم خود با شکوه هرچه تمام تر می توانید از آموزشگاه آشپزی الیسان کمک بگیرید . تزیین هندوانه شب یلدا برای خانم های هنرمند و خوش ذوق ایرانی بخشی از برنامه های برگزاری یک شب یلدای فراموش نشدنی است. شب یلدایی که سفره ای زیبا در عین سادگی برای دورهم جمع شدن اعضای خانواده پهن می شود و به رسم سنت دیرینه ما ایرانی ها خوردنی های شیرین و فال حافظ زینت بخش آن است ما طبق سلیقه مشتری برنامه ریزی می کنیم و هزینه ها را با شما در میان می گذاریم تنها با یک تماس با آموزشگاه آشپزی الیسان در تهران از خدمات ما بهره مند شوید .

 

اجرای هندوانه شب یلدا تزیین شده در اسلامشهر :

اجرای هندوانه شب یلدا تزیین شده در اسلامشهر ، چیزی که شب یلدا را نسبت به خیلی دیگر از اعیاد باستانی متمایز می‌کند، آداب و رسوم آن است که بسیار دوست‌داشتنی است و البته در نقاط مختلف جهان، به طرز‌های مختلفی آن را گرامی می‌دارند. یکی از مواردی که برای برگزاری یک مراسم شب یلدا باید در نظر گرفته شود تهیه و مزین کردن میوه‌های مخصوص این شب است که اگر در دو روز آخر ماه آذر گشتی در شهر بزنید متوجه پر بودن شهر از این میوه‌ها می‌شود. دو میوه انار و هندوانه بیشترین شهرت را در بین میوه‌های یلدایی دارند اما دیگر میوه‌ها مانند خربزه، پرتقال، نارنگی و خیار نیز معمولا در سفره‌ها وجود دارند اما قطعا دو میوه انار و هندوانه پای ثابت تمامی سفره‌ها هستند. دلیل تاکید زیاد این عید بر میوه انار، به خاطر این است که در زمان‌های دور و قدیم همیشه انار را میوه مقدسی می‌دانستند و سعی می‌کردند که در تمامی اعیاد از انارهای قرمز بر سر سفره‌ها قرار دهند.. اجرای هندوانه شب یلدا تزیین شده در اسلامشهر را به ما محول کنید . هم اکنون آماده اراده خدمت به شما مشتریان در اسلامشهر می باشم .

 

تزیین میوه و هندوانه شب یلدا 99 در تهران :

تزیین میوه و هندوانه شب یلدا 99 در تهران این میوه محبوب نمادی از شب یلدا است چرا که بسیاری از ایرانی های قدیم بر این باور بودند که خوردن هندوانه در شب یلدا به ایمن سازی بدن برای جلوگیری از سرما و بیماری های زمستان پیش رو کمک می کند. با وجودی که رفته رفته در این وقت از سال، فصل هندوانه را پشت سر گذاشته ایم، اما با نزدیک شدن به شب یلدا، تمام میوه فروشی های شهر، هندوانه باران می شوند.. اجرای تزیین میوه و هندوانه شب یلدا 99 خود را در تهران به آموزشگاه آشپزی الیسان در تهران بسپارید.

 

خوردن هندوانه در شب یلدا

هر گوشه کشور را که نگاه کنی، برپایی یلدا، سنت مخصوص خودش را دارد هر چند که شاید به درستی معلوم نباشد آداب و رسوم این شهرها چقدر ماندگار می ماند و این روزها مردم محلی چقدر این رسوم را به رسمیت می شناسند!

 

شب یلدای بعضی شهرستان ها مثل اصفهان، دامغان و روستاهای آن، با هندوانه و انار و انگور معنی پیدا می کند، ولی آن را به شکل آونگ مصرف می کنند و همراه با خشکبار برای پذیرایی مهمان ها می گذراند.

 

در تالش، درشب چله(یلدا)، 40 نوع خوراکی باید خورد. در اردبیل و آذربایجان، هموطنان آذری، ماستی را که شبیه پنیر درست شده، می خورند و اعتقاد دارند خوردن ماست بریده شده در شب یلدا، بدن را در مقابل سوز و سرمای زمستان مقاوم می کند.

 

در کمره یا خمین، کشمش های سبز به بند کشیده شده را می خورند، کدو حلوایی می پزند و گندم، برشته می کنند. در سنندج، کدبانوهای کرد، چند خربزه را برای شب چله، ترشی می اندازند و در محلات، چیدن سفره ای با «هفت سین» مرسوم است که از هفت نوع خوراکی در آن استفاده می شود که عبارتند از:سنجد، سیب، سماق، سه پستان، سمنو، سرکه وسبزی!

 

اما آنچه در سفره شب یلدا در اکثر شهرها و روستاها باب است، سفره ای است رنگین که میوه هایی نظیر هندوانه، انار پای ثابت آن است .

 

برگزاری مراسم یلدا، اگر بتوان نام جشن بر آن نهاد، آیینی خانوادگی است و گردهمایی ها به خویشاوندان و دوستان نزدیک محدود می شود. در کتاب ها و سندهای تاریخی به برگزاری مراسم شب یلدا اشاره ای نشده است. ابوریحان بیرونی از جشن روز اول دی ماه که آن را خرم روز نامند، در دستگاه حکومتی و پادشاهی یاد می کند. نامی از شب یلدا در میان نیست و این می تواند دلیلی بر خانوادگی و همگانی و غیر رسمی بودن جشن یلدا باشد.

 

 چرا در شب یلدا هندوانه میخوریم

آیین و جشن شب یلدا یا شب چله بزرگ تا به امروز در تمامی سرزمین کهنسال ایران و در بین همه قشرها و خانوارها برگزار می شود.

 

یلدا جشن و گردهمایی خانوادگی است. در شب یلدا خویشاوندان نزدیک در خانه بزرگ خانواده گرد هم می آیند و در سرمای آغازین زمستان دور کرسی می نشینند و تا نیمه شب میوه و آجیل و غذا می خورند و به فال حافظ گوش می سپارند.تزیین میوه و هندوانه شب یلدا 99

جهت سفارش و آموزش با شماره درج شده تماس بگیرید

اینستاگرام: https://www.instagram.com/elisan_cake

 

واتساپ: 09190345902

 

تلفن سفارشات : 02140558213

 

آدرس : بهارستان، گلستان ،روبروی بانک مسکن جنب پمپ بنزین ساختمان آریانا پلاک444 واحد 14

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
الهه بیگدلی

سفارش آنلاین کیک تولد در اسلامشهر کیک تولد کجا سفارش بدم

سفارش آنلاین کیک تولد در اسلامشهر ، کیک تولد کجا سفارش بدم ، کیک تولد الیسان ، کانال سفارش کیک تولد ، سفارش کیک تولد ارزان ، کیک تولد کجا سفارش بدم ، سفارش آنلاین کیک تولد در اسلامشهر ، سفارش کیک تولد دونفره ، سفارش کیک خانگی ، سفارش کیک تولد کوچک، دیدن عکس کیک تولد کوچک، دانلود عکس کیک تولد کوچک ، کیک تولد دخترانه,کیک تولد پسرانه,کیک تولد مردانه,کیک تولد پاییزی,کیک تولد ساده,کیک تولد دخترانه ساده,کیک تولد خانگی,کیک تولد عاشقانه و بسیاری موارد دیگر در آموزشگاه آشپزی الیسان

 

 سفارش آنلاین کیک تولد در تهران1

سفارش آنلاین کیک تولد در تهران2 سفارش آنلاین کیک تولد در تهران3 سفارش آنلاین کیک تولد در تهران4

سایت سفارش کیک تولد,سفارش کیک تولد با عکس

 

سفارش کیک تولد , سفارش کیک تولد الف , سفارش کیک تولد در تهران

 

این روزها سفارش کیک تولد با عکس طرفداران زیادی پیدا کرده است و پیدا کردن یک آموزشگاه آشپزی خوب برای سفارش به یکی از دغدغه های افراد تبدیل شده است یکی از دغدغه های همه ما در روز تولد خودمون یا عزیزانمان این است که کیک تولد جشن تولد رو از کجا تهیه بکنیم .

 

در مرحله اول به این فکر می کنیم کیک تولدمان باید چه خصوصیات مثبتی داشته باشد که مورد علاقه خودمان و دیگران باشد .

 

از نظر ما مهم ترین ویژگی که کیک تولد باید داشته باشد تازگی و کیفیت کیک تولد است .

 

در قدم دوم دوست داریم که کیک تولدمان طعم و مزه به یادماندنی برایمان به ارمغان بیاورد .

 

و ناگفته نماند که ظاهر کیک تولدمان نیز برایمان اهمیت بسیار زیادی دارد و می خواهیم آن با تم تولدمان هارمونی داشته باشد ، مثلا برای جشن تولد همسرمان به دنبال خرید یک کیک تولد بسیار شیک و در عین حال عاشقانه هستیم و به دنبال کیک تولد همسر در صفحات اجتماعی و وب سایت ها می گردیم ، اما پس از جستجوی بسیار به نتیجه مطلوب خود نمی رسیم ، اما ما در الیسان کیک به شما انواع کیک تولد همسر در دسته بندی کیک های پسرانه یا مردانه پیشنهاد می دهیم که تا به حال شاید کمتر جایی آن مدل ها را دیده باشید و فقط کافیست یک بار طعم کیک تولد کیک های شکلاتی ما را امتحان کنید و معتاد تازگی و مزه جدید و خاص آن شوید .

 

شاید پیش خود فکر کنید چرا اعتیاد پیدا می کنید چون طعم و مزه یه آن همانند کیک تولد خانگی بسیار خوشمزه و تازه است در عین حال با ظاهری بسیار فریبنده و خاص.

 

در آموزشگاه الیسان کیک شما می توانید هر مدل کیک تولد فوق‌العاده ای مطابق با هر سلیقه و هر سنی  پیدا کنید مثل کیک تولد دخترانه و پسرانه و کیک تولد همسر و کیک تولد کودکانه را به راحتی پیدا کنید ما به شما تجربه شیرین خرید آنلاین کیک تولد را هدیه می دهیم و با کیک تولد ما می توانید در جشن های تولد خود زیباتر بدرخشید .

 

وزن مناسب کیک برای جشن تولد

وزن مناسب کیک برای جشن تولد من چقدر است ؟ برای انتخاب کیک های تولد اول از همه باید حساب کنید ببینید چندتا مهمون دارید تا وزن کیک تولدتون رو بدست بیارید ، برای هر نفر به طور میانگین در کیک های خامه ای ۱۰۰ تا ۱۵۰ گرم و در کیک های فوندانتی ۱۵۰ گرم تا ۲۰۰ گرم کیک نیاز دارید.

 

باید دار نظر داشته باشید میزان علاقه مندی میهمانان شما به کیک چقدر است ؟ اگر میهمانتان رژیم دارن مینیمم حالت ممکن و اگر عاشق کیک خوردن هستن ماکسیمم حالت ممکن رو در نظر بگیرید ، معمولا خانم ها و بچه ها مقدار کمتری کیک می خورند .

 

همچنین اگر جشن تولدتون پر از خوراکی های خوشمزه دیگر هست مقدار مورد نیاز کیک برای هر نفر رو مینیمم ترین حالت ممکن یعنی ۱۰۰ گرم برای کیک های خامه ای و ۱۵۰ گرم برای کیک های فوندانتی انتخاب نمایید ، چون اگر زیاد در نظر بگیرین کیکتون اضافه میاد و اسراف میشه .

 

پس با توجه به این دسته بندی هایی که برای شما قرار داده ایم می توانید با کمک مشاوران حرفه ای ما کیکی مناسب و خوشمزه را برای جشن های تولد خود یا عزیزانتان انتخاب نمایید ،مجموعه خانه  آموزشگاه آشپزی الیسان بهترین انتخاب برای سفارش آنلاین کیک تولد در تهران می باشد ،شیرین ترین خرید آنلاین کیک تولد و شیرینی را با ما تجربه کنید .

 

چرا در روز جشن تولد کیک می خوریم

 

آیا تا به حال به این فکر کرده اید که چرا در روز جشن تولد کیک می خوریم ؟ و یا اصلا فلسفه شمع های روی کیک چیست و از کجا آمده ؟

 

رسم برگزاری جشن تولد به زمان یونانیان باستان برمی گردد ، که برای خدای ماه  هر سال جشنی برگزار می کردنند و دسری گرد به شکل قرص ماه درست می کردند و برای درخشان شدن آن از شمع استفاده می کردنند تا همانند ماه بدرخشد اما شکل گیری جشن های تولد به شکل امروزی از قرن ۱۸ و ۱۷ میلادی با نام kinderfest در المان شروع شد بسیاری از منابع گفته اند که اولین کیک تولد در آلمان درست شده است .

 

المانی ها در روز تولد کودکشان یک کیک که در ابتدا شبیه به نان بوده و سپس تبدیل به انواع شیرینی ها شبیه به کیک های امروزی اما خیلی ساده تر درست شده است را می پختند و تولد کودکانشان را جشن می گرفتند ، در قرن ۱۸ میلادی رفته رفته همراه با انقلاب صنعتی و به وجود آمدن تجهیزات مدرن آشپزی و شیرینی پزی تعداد بیشتری از افراد توانایی پخت کیک را بدست آورده اند و بعد کیک های تولد بین مردم فراگیر شد و طبقات غیر ثروتمند نیز توان خرید کیک تولد را بدست آوردند و امروزه با گذشت ۲ تا ۳ قرن این فرهنگ جهانی شد و انسان ها در روز تولدشان کیک تولد خود را در جشن هایشان سرو می کنند .

 

از نظر من فرهنگ داشتن کیک تولد در روز جشن تولد به این معناست که هر سال با خوردن تکه ای شیرینی کام خود و عزیزانمان را از حضور خود در این دنیا شیرین می کنیم .

 

من خودم روز تولدم بهترین و خاص ترین روز سال برایم هست ، چون احساس می کنم با به دنیا آمدنم می توانم به دیگران عشق بورزم و در این دنیایی زیبا حضور داشته باشم هر چند که هر روزی که ما زنده بیدار می شویم ارزش روز تولدمان را دارد ولی روز به دنیا آمدنمان برای ما خاص تر و ارزشمندتر است .

 

فلسفه شمع تولد : عده ای بر این باورند که شمع تولد نشانه روشنایی زندگی در یک سالی که پیش رویمان داریم است و در منابعی دیگر گفته شده که تعداد شمع های روی کیک به سن فرد متولد به نشانه چراغ عمر و امید به زندگی روشن می شود .

 

اختلاف نظر هایی در مورد تعداد شمع روی کیک وجود دارد به طور مثال شخصی متولد سال ۱۳۷۰ می باشد بعضی ها معتقداند که تعداد شمع باید به تعداد یا شماره سن آغاز شده فرد باشد و عده ای دیگر بر این باورند که تعداد شمع باید به تعداد یا شماره سن تمام شده فرد باشد ولی واقعا کدام درست می گویند؟

 

یکی از دغدغه های همه ما در روز تولد خودمون یا عزیزانمان این است که کیک تولد جشن تولد رو از کجا تهیه بکنیم .

 

در مرحله اول به این فکر می کنیم کیک تولدمان باید چه خصوصیات مثبتی داشته باشد که مورد علاقه خودمان و دیگران باشد .

 

از نظر ما مهم ترین ویژگی که کیک تولد باید داشته باشد تازگی و کیفیت کیک تولد است .

 

در قدم دوم دوست داریم که کیک تولدمان طعم و مزه به یادماندنی برایمان به ارمغان بیاورد .

 

و ناگفته نماند که ظاهر کیک تولدمان نیز برایمان اهمیت بسیار زیادی دارد و می خواهیم آن با تم تولدمان هارمونی داشته باشد ، مثلا برای جشن تولد همسرمان به دنبال خرید یک کیک تولد بسیار شیک و در عین حال عاشقانه هستیم و به دنبال کیک تولد همسر در صفحات اجتماعی و وب سایت ها می گردیم ، اما پس از جستجوی بسیار به نتیجه مطلوب خود نمی رسیم ، اما ما در خانه  آموزشگاه آشپزی الیسان به شما انواع کیک تولد همسر در دسته بندی کیک های پسرانه یا مردانه پیشنهاد می دهیم که تا به حال شاید کمتر جایی آن مدل ها را دیده باشید و فقط کافیست یک بار طعم کیک تولد کیک های شکلاتی ما را امتحان کنید و معتاد تازگی و مزه جدید و خاص آن شوید .

 

شاید پیش خود فکر کنید چرا اعتیاد پیدا می کنید چون طعم و مزه یه آن همانند کیک تولد خانگی بسیار خوشمزه و تازه است در عین حال با ظاهری بسیار فریبنده و خاص.

 

در فروشگاه اینترنتی خانه  آموزشگاه آشپزی الیسان شما می توانید هر مدل کیک تولد فوق‌العاده ای مطابق با هر سلیقه و هر سنی  پیدا کنید مثل کیک تولد دخترانه و پسرانه و کیک تولد همسر و کیک تولد کودکانه را به راحتی پیدا کنید ما به شما تجربه شیرین خرید آنلاین کیک تولد را هدیه می دهیم و با کیک تولد ما می توانید در جشن های تولد خود زیباتر بدرخشید .

 

 

با سفارش آنلاین کیک تولد دیگر نگران خراب شدن کیک در رسیدن به مقصد نباشید ، زیرا تمامی محصولات ما برای سالم رسیدن گارانتی سلامت تحویل کالا را دارند یعنی اگر خود شما از جایی کیک تولدی را بخرید و در ماشینتان بگذارید و پس از یک اتفاق ناگوار کیک تان آسیب ببیند مجبورین این هزینه را دوباره پرداخت بنمایید تا یه کیک تولد جدید داشته باشید .

 

ولی با خرید آنلاین کیک تولد از ما این دلگرمی را به شما می دهیم که به این شکل که به تمام رانندگان مرسولات خود یک دستورالعمل برای سالم رساندن کیک های تولد شما ارائه می دهیم .

 

خوشبختانه خدمتتان عرض می نمایم که با تدابیر و تمهیدات انجام شده تا به امروز کمتر از ۰/۳ درصد از ارسالات مان دچار سانحه شده اند .

 

اگر فرصتی باقی باشد کیک تولد را دوباره برایتان آماده و ارسال می کنیم، اما اگر زمان کافی در اختیارمان نبود کل مبلغ مرسوله را به شما بر می گردانیم. پس با خیال راحت سفارش آنلاین کیک تولد خود را به ما بسپارید.

 

 

 

با سفارش آنلاین کیک تولد دیگر نگران خراب شدن کیک در رسیدن به مقصد نباشید ، زیرا تمامی محصولات ما برای سالم رسیدن گارانتی سلامت تحویل کالا را دارند یعنی اگر خود شما از جایی کیک تولدی را بخرید و در ماشینتان بگذارید و پس از یک اتفاق ناگوار کیک تان آسیب ببیند مجبورین این هزینه را دوباره پرداخت بنمایید تا یه کیک تولد جدید داشته باشید .

 

ولی با خرید آنلاین کیک تولد از ما این دلگرمی را به شما می دهیم که به این شکل که به تمام رانندگان مرسولات خود یک دستورالعمل برای سالم رساندن کیک های تولد شما ارائه می دهیم .

 

خوشبختانه خدمتتان عرض می نمایم که با تدابیر و تمهیدات انجام شده تا به امروز کمتر از ۰/۳ درصد از ارسالات مان دچار سانحه شده اند .

 

اگر فرصتی باقی باشد کیک تولد را دوباره برایتان آماده و ارسال می کنیم، اما اگر زمان کافی در اختیارمان نبود کل مبلغ مرسوله را به شما بر می گردانیم. پس با خیال راحت سفارش آنلاین کیک تولد خود را به ما بسپارید.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
الهه بیگدلی

سفارش آنلاین کیک تولد در اسلامشهر

سفارش آنلاین کیک تولد در اسلامشهر , سفارش کیک تولد در اسلامشهر , سفارش آنلاین کیک تولد در تهران , سفارش آنلاین کیک تولد درمحدوده اسلامشهر، سفارش کیک تولد در تهران , سفارش کیک تولد در اسلامشهر, سفارش آنلاین کیک تولد در گلستان , سفارش آنلاین کیک تولد در رباط کریم , سفارش آنلاین کیک تولد قائمیه اسلامشهر , سفارش آنلاین کیک تولد در باغ فیض اسلامشهر , سفارش آنلاین کیک تولد در مهدیه اسلامشهر , سفارش آنلاین کیک تولد در کاشانی ، ۲۰ متری امام خمینی (ره) ، ایرین ، باغ نرده ، مطهری ، مهدیه ، محمدیه ، سعیدیه ، شهرک لاله ، مافین آباد ، قاسم‌آباد شاهی ، شیرودی ، واوان ، موسی‌آباد و قائمیه و شهر موسی

سفارش کیک تولد مردانه,سفارش کیک تولد همسر,سفارش کیک تولد پسرانه,سفارش کیک تولد السا,سفارش کیک تولد اسلامشهر,سفارش کیک تولد ارزان,سفارش کیک تولد دخترانه , سفارش کیک تولد

 

سفارش آنلاین کیک تولد در اسلامشهر1

سفارش آنلاین کیک تولد در اسلامشهر2 سفارش آنلاین کیک تولد در اسلامشهر3 سفارش آنلاین کیک تولد در اسلامشهر سفارش آنلاین کیک تولد در اسلامشهر5 سفارش آنلاین کیک تولد در اسلامشهر6سفارش آنلاین کیک تولد در اسلامشهر7 سفارش آنلاین کیک تولد در اسلامشهر8 سفارش آنلاین کیک تولد در اسلامشهر9 سفارش آنلاین کیک تولد در اسلامشهر10 سفارش آنلاین کیک تولد در اسلامشهر11

 

انواع سفارش برای کیک و آموزش دکور و تزیین پذیرفته میشود  :

 

سفارش آنلاین کیک تولد در اسلامشهر

سفارش آنلاین کیک خانگی

سفارش آنلاین کیک با خامه

سفارش آنلاین کیک شکلاتی

سفارش آنلاین کیک با شکلات

سفارش آنلاین کیک تولد در خانه

سفارش آنلاین کیک خامه ای

سفارش آنلاین کیک تولد با ژله

سفارش آنلاین کیک خانگی با خامه

سفارش آنلاین کیک

سفارش آنلاین کیک اسفنجی

سفارش آنلاین کیک اسفناج

سفارش آنلاین کیک اسفنجی با خامه

سفارش آنلاین کیک اسفنجی با ژله

سفارش آنلاین کیک الویه

سفارش آنلاین کیک انار

سفارش آنلاین کیک اسفنجی شکلاتی

سفارش آنلاین کیک اسفنجی بدون خامه

سفارش آنلاین کیک انار شب یلدا

سفارش آنلاین کیک انگلیسی

آ موزش سفارش آنلاین کیک

سفارش آنلاین کیک در رباط کریم

سفارش آنلاین کیک با ژله

سفارش آنلاین کیک بدون خامه

سفارش آنلاین کیک با فوندانت

سفارش آنلاین کیک با شکلات تخته ای

سفارش آنلاین کیک با بریلو

سفارش آنلاین کیک با ژله بریلو

سفارش آنلاین کیک با خامه و شکلات

سفارش آنلاین کیک با میوه

سفارش آنلاین کیک ب شکل قلب

سفارش آنلاین کیک ب روش ساده

سفارش آنلاین کیک ب شکل انار

سفارش آنلاین کیک ب شکل هندوانه

سفارش آنلاین کیک ب شکل ماهی

سفارش آنلاین کیک ب شکل گل

سفارش آنلاین کیک ب شکل کیتی

سفارش آنلاین کیک ب شکل خرگوش

سفارش آنلاین کیک ب شکل پروانه

سفارش آنلاین کیک ب شکل ماشین

سفارش آنلاین کیک تولد در اسلامشهر

سفارش آنلاین کیک پرتقالی

سفارش آنلاین کیک پسرانه

سفارش آنلاین کیک پنبه ای

سفارش آنلاین کیک پروانه

سفارش آنلاین کیک پرتقال

سفارش آنلاین کیک پاییزی

سفارش آنلاین کیک پای سیب

سفارش آنلاین کیک پیراهن مردانه

سفارش آنلاین کیک پسرانه با خامه

سفارش آنلاین کیک پروانه ای

سفارش آنلاین کیک تولد در اسلامشهر

سفارش آنلاین کیک تولد با خامه

سفارش آنلاین کیک تولد خانگی

سفارش آنلاین کیک تولد با خمیر فوندانت

سفارش آنلاین کیک تولد خانگی با خامه

سفارش آنلاین کیک تولد با گاناش

سفارش آنلاین کیک تولد دخترانه

سفارش آنلاین کیک تولد مردانه

سفارش آنلاین کیک تواد در گلستان

سفارش آنلاین کیک جشن تکلیف

سفارش آنلاین کیک جدید

سفارش آنلاین کیک جشن قران

سفارش آنلاین کیک جشن الفبا

سفارش آنلاین کیک جشن عبادت

سفارش آنلاین کیک جشن دندونی

سفارش آنلاین کیک جنگل سیاه

سفارش آنلاین کیک جشن فارغ التحصیلی

سفارش آنلاین کیک جشن تولد

سفارش آنلاین کیک جشن اب

سفارش آنلاین کیک تولد در اسلامشهر

سفارش آنلاین کیک چهارگوش

سفارش آنلاین کیک چند طبقه

سفارش آنلاین کیک چای

سفارش آنلاین کیک چند طبقه خانگی

سفارش آنلاین کیک چهره

سفارش آنلاین کیک چوبی

سفارش آنلاین کیک چهارشنبه سوری

سفارش آنلاین کیک چند لایه

سفارش آنلاین کیک چند رنگ

سفارش آنلاین کیک چشم نظر

سفارش آنلاین کیک حلوا

سفارش آنلاین کیک حصیری

سفارش آنلاین کیک حرفه ای

سفارش آنلاین کیک حلقه ای

سفارش آنلاین کیک حلیم بادمجان

سفارش آنلاین کیک حاملگی

سفارش آنلاین کیک حجمی

سفارش آنلاین کیک خانگی

سفارش آنلاین کیک تولد در اسلامشهر

سفارش آنلاین کیک حیوانات

سفارش آنلاین کیک خانگی بدون خامه

سفارش آنلاین کیک خیس

سفارش آنلاین کیک خانگی با شکلات

سفارش آنلاین کیک خیلی ساده

سفارش آنلاین کیک خانگی با ژله

سفارش آنلاین کیک خامه ای خانگی

سفارش آنلاین کیک خامه

سفارش آنلاین کیک در خانه

سفارش آنلاین کیک دندونی

سفارش آنلاین کیک دخترانه

سفارش آنلاین کیک دو طبقه

سفارش آنلاین کیک دایره

سفارش آنلاین کیک دو طبقه با خامه

سفارش آنلاین کیک دندونی با خامه

سفارش آنلاین کیک دخترانه با خامه

سفارش آنلاین کیک دوطبقه خانگی

سفارش آنلاین کیک در خانه ساده

سفارش آنلاین کیک با شکلات ذوب شده

سفارش آنلاین کیک با نشاسته ذرت

سفارش آنلاین کیک مرغ با ذرت

سفارش آنلاین کیک با کاکائو ذوب شده

سفارش آنلاین کیک ردولوت

سفارش آنلاین کیک رنگین کمان

سفارش آنلاین کیک روز مادر

سفارش آنلاین کیک رولتی

سفارش آنلاین کیک روز پدر

سفارش آنلاین کیک رولت

سفارش آنلاین کیک روز دانش آموز

سفارش آنلاین کیک رنگی

سفارش آنلاین کیک روز معلم

سفارش آنلاین کیک روز دانشجو

سفارش آنلاین کیک زبرا

سفارش آنلاین کیک زعفرانی

سفارش آنلاین کیک زبرا با خامه

سفارش آنلاین کیک زیبا

سفارش آنلاین کیک زمین فوتبال

سفارش آنلاین کیک زمستانی

سفارش آنلاین کیک زنبوری

سفارش آنلاین کیک زرد

سفارش آنلاین کیک زنانه

سفارش آنلاین کیک زمستان

سفارش آنلاین کیک ژله ای

سفارش آنلاین کیک ژله

سفارش آنلاین کیک ژله بریلو

سفارش آنلاین کیک ژله ای تولد

سفارش آنلاین کیک ژله ای خانگی

سفارش آنلاین کیک ژامبون

سفارش آنلاین کیک ژله ایی

سفارش آنلاین کیک ژل بریلو

سفارش آنلاین کیک ژله و میوه

سفارش آنلاین کیک ژله نوشتاری

سفارش آنلاین کیک ساده

سفارش آنلاین کیک سالگرد ازدواج

سفارش آنلاین کیک سیب

سفارش آنلاین کیک ساده بدون خامه

سفارش آنلاین کیک ساده با خامه

سفارش آنلاین کیک سالگرد ازدواج در خانه

سفارش آنلاین کیک سیب و دارچین

سفارش آنلاین کیک ساده برای شب یلدا

سفارش آنلاین کیک سالگرد عقد

سفارش آنلاین کیک ساده تولد

سفارش آنلاین کیک شب یلدا

سفارش آنلاین کیک شکلاتی خانگی

سفارش آنلاین کیک شکلاتی با خامه

سفارش آنلاین کیک شکلاتی با اسمارتیز

سفارش آنلاین کیک شب یلدا با ژله

سفارش آنلاین کیک شف طیبه

سفارش آنلاین کیک شیفون

سفارش آنلاین کیک شب یلدا با فوندانت

سفارش آنلاین کیک شب یلدا ساده

سفارش آنلاین کیک صبحانه

سفارش آنلاین کیک صورتی

سفارش آنلاین کیک صخره ای

سفارش آنلاین کیک صنعتی

سفارش آنلاین کیک صنعتی اپارات

تزیینات کیک صبحانه

تزئین کیک صبحانه

تزئین کیک صنعتی

سفارش آنلاین کیک به صورت ساده

سفارش آنلاین کیک باخامه صبحانه

سفارش آنلاین کیک شش ضلعی

سفارش آنلاین کیک طبقه ای

سفارش آنلاین کیک طلایی

سفارش آنلاین کیک طرح دار

سفارش آنلاین کیک طبقات

سفارش آنلاین کیک طلاق

سفارش آنلاین کیک طاووس

سفارش آنلاین کیک طرح کیتی

سفارش آنلاین کیک طرزتهیه

سفارش آنلاین کیک ظروفی

تزیین ظرف کیک

سفارش آنلاین کیک در ظرف

سفارش آنلاین کیک عروسی

سفارش آنلاین کیک عقد

سفارش آنلاین کیک عروسکی

سفارش آنلاین کیک عصرانه

سفارش آنلاین کیک عاشقانه

سفارش آنلاین کیک عروس

سفارش آنلاین کیک عروسی با خامه

سفارش آنلاین کیک عکس

سفارش آنلاین کیک عروسی با گل طبیعی

سفارش آنلاین کیک عکس دار

انوا ع سفارش آنلاین کیک

سفارش آنلاین کیک غذایی

سفارش آنلاین کیک غذا

سفارش آنلاین کیک غدیر

تزئین کیک غذا

تزئین کیک غذایی

سفارش آنلاین کیک عید غدیر

سفارش آنلاین کیک و غذا

سفارش آنلاین کیک فنجانی

سفارش آنلاین کیک فنجونی

سفارش آنلاین کیک فوندانت

سفارش آنلاین کیک فنجانی با خامه

سفارش آنلاین کیک فانتزی

سفارش آنلاین کیک فوتبالی

سفارش آنلاین کیک فنجانی ساده

سفارش آنلاین کیک فنجانی با شکلات

سفارش آنلاین کیک فارغ التحصیلی

سفارش آنلاین کیک فیلم

سفارش آنلاین کیک قلب

سفارش آنلاین کیک قلبی

سفارش آنلاین کیک قلب با خامه

سفارش آنلاین کیک قرمز

سفارش آنلاین کیک قلبی با خامه

سفارش آنلاین کیک قابلمه ای

سفارش آنلاین کیک قلب با بریلو

سفارش آنلاین کیک قالبی

سفارش آنلاین کیک قهوه

سفارش آنلاین کیک قاشقی

سفارش آنلاین کیک کاکائویی

سفارش آنلاین کیک کافی شاپ

سفارش آنلاین کیک کدو حلوایی

سفارش آنلاین کیک کشک بادمجان

سفارش آنلاین کیک کریسمس

سفارش آنلاین کیک کودک

سفارش آنلاین کیک کاکائویی خانگی

سفارش آنلاین کیک کاکائویی با خامه

سفارش آنلاین کیک کودکانه

سفارش آنلاین کیک کیتی

سفارش آنلاین کیک تولد یک سالگی

سفارش آنلاین کیک یک نفره

سفارش آنلاین کیک یک طبقه

سفارش آنلاین کیک یک سالگی

یک تزیین ساده برای کیک

تزیین یک کیک ساده

سفارش آنلاین کیک تولد کودک یک ساله

سفارش آنلاین کیک تولد یک طبقه

سفارش آنلاین کیک گوشت

سفارش آنلاین کیک گرد

سفارش آنلاین کیک گل رز

سفارش آنلاین کیک گردویی

سفارش آنلاین کیک گرد خانگی

سفارش آنلاین کیک گاناش

سفارش آنلاین کیک گیتار

سفارش آنلاین کیک گرد ساده

سفارش آنلاین کیک گل رز با خامه

سفارش آنلاین کیک لبو

سفارش آنلاین کیک لقمه ای

سفارش آنلاین کیک لیوانی

سفارش آنلاین کیک لیمویی

سفارش آنلاین کیک لواشک

سفارش آنلاین کیک لوازم ارایش

سفارش آنلاین کیک لانه پرنده

سفارش آنلاین کیک لیمو

سفارش آنلاین کیک لوف

سفارش آنلاین کیک لاک پشت

سفارش آنلاین کیک مستطیلی

سفارش آنلاین کیک مردانه

سفارش آنلاین کیک مستطیل شکل

سفارش آنلاین کیک مردانه با خامه

سفارش آنلاین کیک مستطیلی با خامه

سفارش آنلاین کیک مستطیل

سفارش آنلاین کیک موزی

سفارش آنلاین کیک مربعی

سفارش آنلاین کیک نسکافه ای

سفارش آنلاین کیک نارگیلی

سفارش آنلاین کیک نامزدی

سفارش آنلاین کیک نارنگی

سفارش آنلاین کیک نوتلا

سفارش آنلاین کیک نوزاد

سفارش آنلاین کیک نیم دایره

سفارش آنلاین کیک نسکافه

سفارش آنلاین کیک نامزدی با خامه

سفارش آنلاین کیک نوجوان

سفارش آنلاین کیک وانیلی

سفارش آنلاین کیک ولنتاین

سفارش آنلاین کیک ورزشی

سفارش آنلاین کیک وانیلی خانگی

سفارش آنلاین کیک و ژله

سفارش آنلاین کیک واسه شب یلدا

سفارش آنلاین کیک و کاپ کیک

سفارش آنلاین کیک و شیرینی

سفارش آنلاین کیک وسط خالی

سفارش آنلاین کیک وسط سوراخ

طرز تهیه و سفارش آنلاین کیک تولد

سفارش آنلاین کیک هویج

سفارش آنلاین کیک هندوانه

سفارش آنلاین کیک هویج و گردو

سفارش آنلاین کیک های خانگی

سفارش آنلاین کیک هندوانه شب یلدا

سفارش آنلاین کیک هندوانه با ژله بریلو

سفارش آنلاین کیک هندوانه ای

سفارش آنلاین کیک های تولد

سفارش آنلاین کیک هویج با خامه

سفارش آنلاین کیک هندوانه با بریلو

سفارش آنلاین کیک یخچالی

سفارش آنلاین کیک یلدا

سفارش آنلاین کیک یزدی

سفارش آنلاین کیک یلدایی

سفارش آنلاین کیک یخچالی با ژله

سفارش آنلاین کیک یخچال عروس

سفارش آنلاین کیک یلدا با خامه

سفارش آنلاین کیک یزدی برای تولد

سفارش آنلاین کیک یخچالی برای تولد

نحوه ی سفارش آنلاین کیک

نحوه ی سفارش آنلاین کیک با خامه

نحوه ی سفارش آنلاین کیک تولد

خامه ی سفارش آنلاین کیک

نحوه ی سفارش آنلاین کیک با ژله

نحوه ی سفارش آنلاین کیک با شکلات

طریقه ی سفارش آنلاین کیک تولد

نحوه ی سفارش آنلاین کیک شکلاتی

نحوه ی سفارش آنلاین کیک خامه ای

نحوه ی سفارش آنلاین کیک خانگی

فوندانت کیک

دکور کیک با خامه

دکور کیک تولد

دکور کیک با فوندانت

دکور کیک فوندانت

دکور کیک با بریلو

دکور کیک با شکلات

دکور کیک ویلتون

آموزش دکور کیک

کلاس دکور کیک

کتاب دکور کیک

دکور کیک

 

آموزشگاه آشپزی در راستای افزایش توانمندی هنرجویان در زمینه کیک سازی اقدام به برگزاری دوره تخصصی و صنعتی آموزش کیک سازی نموده است. این دوره10جلسه ای می باشد با دکوراتیو مدرن و جدید به هنرجویان اموزش داده میشود.

دوره جدید کیک ساز از اوایل اردیبهشت 99 برگزار می شود

موارد اموزشی این دوره:

آموزش کیک تولد از پایه

آموزش خامه کشی حرفه ای و اصولی کیک سازی

آموزش کار با ماسوره ها

آموزش کیک اسفنجی و کیک ساده

آموزش کیک فوندانت

اموزش گاناش کشی روی کیک به صورت حرفه ای

آموزش خمیر فوندانت

آموزش دکور حرفه ای کیک

آموزش تزیین روی کیک

آموزش عروسک های فوندانتی

آموزش گل های شکری

آموزش گیپور خوراکی کیک

آموزش کار با گامپیست

آموزش طراحی روی کیک

آموزش ماکارون ها برای تززین روی کیک

آموزش کار با میوه ها برای تززین روی کیک

و سایر موارد کیک سازی

 

در این دوره اموزش تخصصی و حرفه ای کیک سازی،دکوراتوری حرفه ای کیک،کار با فوندانت،آموزش خامه و خامه کشی،طرز کار با ماسوره ها،تزیین حرفه ای کیک،کار با خامه برای تزئین کیک ارائه میشود.

این آموزشگاه طی این سالها با بهره گیری از اساتید مجرب، تحصیلکرده و مورد تأیید سازمانهای ناظر و با تمرکز بر کیفیت آموزش و در نظر گرفتن تناسب آن با نیاز روز خدمات ارزنده ای در امر آموزشهای آشپزی با ارائه مدرک معتبر فنی و حرفه ای و کمک به اشتغال زایی ارائه داده و از این منظر جزو بهترین آموزشگاه آشپزی در اسلامشهر میباشد.

 

آموزش آشپزی

آشپزی

دسر

شیرینی پزی

فست فود

فینگرفود

آشپزی سنتی

غذا

آموزش کیک

تم

گردشگری

آموزش

آموزش آشپزی در اسلامشهر

میوه آرایی

کیک

ژله تزریقی

سفره آرایی

آموزش آشپزی سنتی

تولد

خدمات مجالس

کیک تولد

دی جی تولد

عروسی

خدمات منزل

بادکنک آرایی

تم تولد

کیک تولد دخترانه

کیک تولد پسرانه

 

الهه بیگدلی

موقعیت

 اسلامشهر

تلفن

09190345902

آدرس : بهارستان، گلستان ،روبروی بانک مسکن جنب پمپ بنزین ساختمان آریانا پلاک444 واحد 14

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
الهه بیگدلی

آموزشگاه آشپزی در تهران

آموزشگاه آشپزی در تهران ، آموزشگاه آشپزی تخصصی در تهران ، دوره های آموزشگاه آشپزی در تهران ، آموزش انواع تزیین کیک در آموزشگاه آشپزی تهران: دانشپذیران بعد از گذراندن دوره های آموزشگاه آشپزی در تهران می توانند مدرک بین المللی اخذ کنند. و می توانند در مکان های مختلف از جمله هتل ها، رستوران ها، فست فود ها، مراکز تهیه غذا و یا آشپزخانه های صنعتی کار کنند. با داشتن تجربه و صلاحیت کاری کافی می توانند سر آشپز یا مدیر آشپزخانه شوند. همچنین می توانند مدیر رستوران شده و به صورت کیترینگ باسازمانها و شرکت های مختلف قرارداد ببندند. دانشپذیر می تواند به طور مستقل کار کرده و برای خود رستوران، فست فود یا مرکز تهیه غذا راه اندازی کند همچنین در دنیای امروزه برباپی کلاس آشپزی و دوره های آشپزی از استقبال بی نظیر برخوردار خواهد بود.

آموزشگاه آشپزی در تهران1

آموزشگاه آشپزی در تهران2 آموزشگاه آشپزی در تهران3 آموزشگاه آشپزی در تهران4

آموزشگاه آشپزی تخصصی در تهران :

 

 

دوره آموزش آموزشگاه آشپزی تخصصی در تهران شامل ۱۱ جلسه است که مجموعه ای از غذاهای فرنگی، ایرانی ، بومی و سالاد ها و سس ها فرایدرایس ها پاستاها چیکن ها گراتن ها سوفله ها پیش غذاها ماهی میگوها فاهیتااستیک ها استیک فوندو ها فیله ها کبابهای بین المللی و با ارائه مدرک بین المللی از فنی و حرفه ای به شما عزیزان آموزش داده میشود.

 

 

کلاس آشپزی مقدماتی :

 

کلاس آشپزی مقدماتی در تهران شامل آشپز سنتی است که همانگونه که از نام این رشته مشخص است شما در این دوره آموزش انواع غذاهای سنتی ایرانی را پشت سر گذاشته و توانایی کار در یک رستوران سنتی را به آسانی خواهید داشت.

 

و آشپز عمومی که  شامل آموزش آشپزی انواع خورش ها، پلوها، چلوها، آش ها، کوفته ها، خوراکها، آبگوشت ها، کوکوها، دلمه ها، غذاهای بادنجانی، حلیم و .... کاناپ ها املت ها و سوپ ها سالادهاوسس ها بنیه و شنیسل ها پاستاها سوخاری ها ماهی ها و میگو ها بیف و استک ها دلمه ها کباب هاآش ها و برانی ها خورش ها کوکوها می باشد. برای  شرکت در کلاس آشپزی مقدماتی می توانید با شماره های مندرج در سایت تماس بگیرید.

 

 

کلاس آشپزی فنی حرفه ای در تهران :

 

کلاس آشپزی فنی حرفه ای در تهران ، همانطور که می دانید این روزها قیمت کلاس آشپزی فنی حرفه ای در تهران سیر صعودی پیدا کرده است. این مسئله موجب ایجاد دغدغه برای افراد شده است آموزشگاه آشپزی در تهران تمامی دوره های آموزشی خود را با تضمین قبولی هنر جویان در امتحانات فنی و حرفه ای به صورت عملی برگزار می کند. شهریه کلاس ها برابر شهریه تایید شده توسط سازمان فنی و حرفه ای استان تهران می باشد. قبض صادر شده به اسم کارآموز تا یک سال اعتبار داشته و هنر جو فرصت خواهد داشت تا در این مدت کلاس خود را گذرانده و مدرک مورد نظر خود را اخذ نماید.. کلاس آشپزی فنی حرفه ای در تهران با قیمت های مناسب و کیفیت عالی انجام می شود. برای دریافت قیمت می توانید با شماره های مندرج در سایت تماس بگیرید.

 

دوره های آموزشگاه آشپزی در تهران :

 

دوره های آموزشگاه آشپزی در تهران ، یکی از عواملی که باعث تغییر روحیه و ایجاد شادی برای افراد می شود، آشپزی است. فینگرفودها غذاهای کوچکی هستند که معمولا در مهمانی‌ها برای پذیرایی سرو می‌شوند و علت این نام‌گذاری، خورده شدن آن با دست است. فینگرفود معمولا باید به اندازه‌ای باشد که به یکباره خورده شود. درواقع فینگرفود هر غذایی است که بتوان آن را به شکل لقمه‌ای در اندازه کوچک درست کرد، بنابراین با کمی خلاقیت می‌توان از بسیاری از غذاها فینگر فود درست کرد. در این دوره 100 مدل فینگر فود،پارتی فود،شورینی، تلخینی را در ٦ جلسه ٤ ساعته با گواهینامه بین المللی از فنی حرفه ای دریافت می کنید. دوره های آموزشگاه آشپزی در تهران با قیمت مناسب و کیفیت عالی انجام می شود. جهت استعلام قیمت دوره های آموزشگاه آشپزی در تهران می توانید با شماره های مندرج در سایت تماس بگیرید.

 

آموزش انواع کیک ها در آموزشگاه آشپزی تهران :

 

 

آموزش انواع کیک ها در آموزشگاه آشپزی تهران ، آموزش انواع کیک ها، شیرینی ها موارد اموزشی این دوره:

 

آموزش کیک تولد از پایه

 

آموزش خامه کشی حرفه ای و اصولی کیک سازی

 

آموزش کار با ماسوره ها

 

آموزش کیک اسفنجی و کیک ساده

 

آموزش کیک فوندانت

 

اموزش گاناش کشی روی کیک به صورت حرفه ای

 

آموزش خمیر فوندانت

 

آموزش دکور حرفه ای کیک

 

آموزش تزیین روی کیک

 

در این دوره اموزش تخصصی و حرفه ای کیک سازی،دکوراتوری حرفه ای کیک،کار با فوندانت،آموزش خامه و خامه کشی،طرز کار با ماسوره ها،تزیین حرفه ای کیک،کار با خامه برای تزئین کیک ارائه میشود.

 

این آموزشگاه طی این سالها با بهره گیری از اساتید مجرب، تحصیلکرده و مورد تأیید سازمانهای ناظر و با تمرکز بر کیفیت آموزش و در نظر گرفتن تناسب آن با نیاز روز خدمات ارزنده ای در امر آموزشهای آشپزی با ارائه مدرک معتبر فنی و حرفه ای و کمک به اشتغال زایی ارائه داده و از این منظر جزو بهترین آموزشگاه آشپزی در تهران میباشد.

 

 

 

 

آموزش آشپزی

 

آشپزی

 

دسر

 

شیرینی پزی

 

فست فود

 

فینگرفود

 

آشپزی سنتی

 

غذا

 

آموزش کیک

 

تم

 

گردشگری

 

آموزش

 

آموزش آشپزی در تهران

 

میوه آرایی

 

کیک

 

ژله تزریقی

 

سفره آرایی

 

آموزش آشپزی سنتی

 

تولد

 

خدمات مجالس

 

کیک تولد

 

دی جی تولد

 

عروسی

 

خدمات منزل

 

بادکنک آرایی

 

تم تولد

 

کیک تولد دخترانه

 

کیک تولد پسرانه

 

انواع سفارش برای کیک و آموزش دکور و تزیین پذیرفته میشود :

 

تزیین کیک تولد

 

تزیین کیک خانگی

 

تزیین کیک با خامه

 

تزیین کیک شکلاتی

 

تزیین کیک با شکلات

 

تزیین کیک تولد در خانه

 

تزیین کیک خامه ای

 

تزیین کیک تولد با ژله

 

تزیین کیک خانگی با خامه

 

تزیین کیک

 

تزیین کیک اسفنجی

 

تزیین کیک اسفناج

 

تزیین کیک اسفنجی با خامه

 

تزیین کیک اسفنجی با ژله

 

تزیین کیک الویه

 

تزیین کیک انار

 

تزیین کیک اسفنجی شکلاتی

 

تزیین کیک اسفنجی بدون خامه

 

تزیین کیک انار شب یلدا

 

تزیین کیک انگلیسی

 

آ موزش تزیین کیک

 

تزیین کیک ا

 

تزیین کیک با ژله

 

تزیین کیک بدون خامه

 

تزیین کیک با فوندانت

 

تزیین کیک با شکلات تخته ای

 

تزیین کیک با بریلو

 

تزیین کیک با ژله بریلو

 

تزیین کیک با خامه و شکلات

 

تزیین کیک با میوه

 

تزیین کیک ب شکل قلب

 

تزیین کیک ب روش ساده

 

تزیین کیک ب شکل انار

 

تزیین کیک ب شکل هندوانه

 

تزیین کیک ب شکل ماهی

 

تزیین کیک ب شکل گل

 

تزیین کیک ب شکل کیتی

 

تزیین کیک ب شکل خرگوش

 

تزیین کیک ب شکل پروانه

 

تزیین کیک ب شکل ماشین

 

تزیین کیک پرتقالی

 

تزیین کیک پسرانه

 

تزیین کیک پنبه ای

 

تزیین کیک پروانه

 

تزیین کیک پرتقال

 

تزیین کیک پاییزی

 

تزیین کیک پای سیب

 

تزیین کیک پیراهن مردانه

 

تزیین کیک پسرانه با خامه

 

تزیین کیک پروانه ای

 

تزیین کیک تولد با خامه

 

تزیین کیک تولد خانگی

 

تزیین کیک تولد با خمیر فوندانت

 

تزیین کیک تولد خانگی با خامه

 

تزیین کیک تولد با گاناش

 

تزیین کیک تولد دخترانه

 

تزیین کیک تولد مردانه

 

تزیین کیک ت

 

تزیین کیک جشن تکلیف

 

تزیین کیک جدید

 

آموزش انواع کیک ها در آموزشگاه آشپزی تهران با کیفیت بالا و قیمت های مناسب انجام می شود.

 

دوره های آشپزی فنی حرفه ای در تهران :

 

دوره های آشپزی فنی حرفه ای در تهران ، اگر قصد شرکت در دوره های آشپزی فنی حرفه ای در تهران را دارید، باید نکاتی را در نظر گرفته و بر مبنای خود اقدام به انتخاب نمایید. قیمت یکی از مواردی است که همیشه مورد توجه هنرجویان بوده است. قائدتا افراد ترجیح می دهند دوره های آشپزی فنی حرفه ای را با قیمت های مناسبی طی کنند در عین حال که از کیفیت خوبی برخوردار باشد. اگر می خواهید در دوره های آشپزی فنی حرفه ای در تهران را با قیمت معقول شرکت نماید، توصیه ما به شما این است که در آموزشگاه های معنبر ثبت نام لیست دورهای آموزش آشپزی :

 

آشپز درجه ۱ :

 

در این دوره حدودا آموزش ۵۰ مدل غذاهای سنتی، غذاهای فانتزی، غذاهای ملل، سالاد،پیش غذا، اردور های بین المللی، سوپ ها و مرباها ارائه می گردد.

 

دوره آشپز درجه ۲ :

 

در این دوره آموزش تهیه انواع غذاها همچون انواع پتاژ ،انواع سالاد و اردور،مربا ،پلو،مرغ درسته بریان،بلدرچین ،ژیگو ،رتی فیله ، استیک ،پاته ،کیش،سوفله ،کوفته و شامی و دسر را آموزش دیده و می توانید در مشاغلی همچون مدیر سلف،پست های کار در آشپزخانه و مدیر تدارکات مشغول به فعالیت شوید.

 

کباب زن و تخته کار:

 

آموزش ٢۰ مدل انواع کباب شامل انواع کباب های ایرانی و فرنگی ، برگ، جوجه، جوجه اسپایسی لقمه، لوله ای، قبضه ای، کباب های محلی و ملل شامل قفقازی، بختیاری،اسکندر،بلغاری، کباب ماهی با لیمو، کباب تند فیله، کباب ران مرغ چسبناک، کباب با مریم گلی، کباب حلزونی، کباب گل رز. دوره های آشپزی فنی حرفه ای در تهران با قیمت های بسیار مناسب انجام می شود و شما می توانید برای دریافت قیمت با شماره های درج شده در آگهی تماس بگیرید.

 

آموزش انواع پیش غذاها و سالادهای روسی در تهران :

 

آموزش انواع پیش غذاها و سالادهای روسی، فرانسوی ، ایتالیایی سالاد میگو ، سالاد انار ، سالاد مرغ و ماست ، سالاد جوجه ، سالاد لبو، سالاد کرفس ، سالاد قارچ ، سالاد چنبر ، سالاد رایس ، سالاد زبان ، سالاد لوبیا سبز ، سالاد اسپانیولی ، سالاد سبزیجات ، سالاد رژیمی ، سالاد هلندی ، سالاد کاری هندی ، سالاد نارنج با مرغابی ، سالاد چاتنی بادام زمینی ، سالاد اینچیلادای مکزیکی ، سالاد بادمجان پارمیجانا ، اردور پنجره ای ، زردآلو با پوشش پنیر ، کوفته چیز اونین ، مارپیچ های پنیری ، برش های پیتا با پنیر و سیر ، پفک های پنیری ، بیسکویت ماشروم چیز ، پای پنیر و اسفناج، بیسکویت میگوی پنیری ، کباب گوشت و انبه ، کباب با سس عسل ، رولت مرغ و گوشت ، مارچوبه پیچیده شده در ژامبون ، اسپرینگ رول، چاشنی آواکادوو ، کوفته اسکاتلندی و .... آموزش انواع پیش غذاها و سالادهای روسی در تهران با قیمت های مناسب و کیفیت عالی انجام می شود.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
الهه بیگدلی

آموزش شیرینی پزی آموزش باقلوا در اسلامشهر

آموزش شیرینی پزی آموزش باقلوا ، آموزش شیرینی پزی ، آموزش باقلوا در اسلامشهر ، آموزشگاه آشپزی ، آموزش دسر ، آموزش باقلوا ترکی , آموزش باقلوا استانبولی , آموزش باقلوا خانگی , آموزش باقلوا شعریه, آموزش باقلوا یزدی,آموزش باقلوا با خمیر باقلوا , آموزش باقلوا با خمیر یوفکا , آموزش باقلوا لوله ای  , آموزشگاه آشپزی

 

باقلوا: در شهرهای مختلف ایران پخته می شود و عموما مربوط به قسمت های ترک زبان است. باقلوای یزد نیز بسیار مشهور است و انواع مختلف دارد. البته بر سر این که باقلوا متعلق به کدام شهر است اختلاف نظر وجود دارد. به عقیده ی یزدی ها باقلوا متعلق به یزد است اما این شیرینی حتی در کشورهای دیگر از جمله ترکیه و لبنان نیز تهیه می شود و طرفداران بسیار دارد. شیرینی سنتی باقلوا با پودر قند، پودر پسته و هل درست می شود. غالبا روی باقلوا شربت مخصوص می ریزند تا طعم آن را لذیذتر کنند.  شیرینی سنتی قزوین بسیار متنوع است و از جمله آن می توان به باقلوا اشاره کرد.

 

آموزش شیرینی پزی آموزش باقلوا در اسلامشهر1 

آموزش شیرینی پزی آموزش باقلوا در اسلامشهر2 آموزش شیرینی پزی آموزش باقلوا در اسلامشهر3 آموزش شیرینی پزی آموزش باقلوا در اسلامشهر4 آموزش شیرینی پزی آموزش باقلوا در اسلامشهر5

 

آموزش باقلوا ایرانی ، استانبولی ، عربی در آموزشگاه آشپزی

 

باقلوا پرچمی قزوین ( باقلوا لوزی یا باقلوا سه رنگ و یا باقلوا پرچمی قزوین )

 

باقلوا گل قزوین

 

باقلوا کنوفه لبنانی

 

شعریه عربی

 

باقلوا پسته ای استانبولی

 

مباحث آموزشی :

 

طرز تهیه خمیر دست ساز از مراحل اولیه تا مرحله نهایی و پخت آن

 

-انواع تکنیک و روشهای ظریف پهن کردن خمیر ونشاسته زدن و شربت اصولی

 

-روشهای اصولی نگهداری و فروش آن – مشاوره برای کسب و کار در تولیدات انبوه کارگاهی

 

-آموزش انواع باقلوا :

 

کنافه پسته ای پنیری. کوناف

 

کنافه پسته ای بستنی. دوندورما

 

کنافه پسته ای لانه زنبوری

 

باقلوا پسته ای دلمه ای. یاپراق

 

باقلواپسته ای برمه. بورما

 

باقلوا گردویی ملفوف. ملفوف

 

باقلوا گردویی سارمه سارای

 

باقلوا گردویی وانیلی گل. گول

 

باقلوا گردویی وانیلی نیشگون

 

باقلوا شکلاتی تلخ پیتزایی

 

باقلوا پسته ای لب دیلبر خان

 

باقلوا پسته ای پیتزایی

 

خانمهای محترم و با سلیقه

 

آموزش و سفارش انواع شیرینی مجلسی و خانگی و انواع کیک های خانگی و کیک تولد و کیک های کافی شاپ و انواع شیرینی خشک و مدرن و انواع دسر شیرینی و غذایی و حلوا و.....

 

 

تغییر زمان کلاس آموزش باقلوا در اسلامشهر آموزش باقلواهای ایرانی و استانبولی و عربی

 

زمان برگزاری دوره آموزشگاه آشپزی : هر ماه 

 

دیگر دوره های اموزشی فعال در آموزشگاه آشپزی خانم بیگدلی عبارتند از:

 

آموزش تهیه شیرینی های ایرانی

 

آموزش تهیه شیرینی های فرنگی

 

آموزش تهیه غذا ها و شیرینی های ایرانی

 

آموزش تهیه غذا ها و شیرینی های فرنگی

 

آموزش تهیه غذا های ایرانی

 

آموزش تهیه غذا های فرنگی

 

آموزش تهیه نوشیدنی ها و دسر ها

 

آموزش باقلوا در اسلامشهر

 

آموزش شیرینی پزی از صفر تا صد درآموزشگاه آشپزی اسلامشهر ، در واقع کیک و شیرینی امروزه طرفداران زیادی را به خود جلب کرده است. آموزش کلیه مراحل شیرینی پزی از صفر تا صد را در اموزشگاه آشپزی اسلامشهر تجربه کنید . آموزشگاه کیک پزی و شیرینی پزی ، کارگاه آموزش شیرینی پزی حرفه ای ،آموزش جدیدترین و بروزترین خوشمزه ترین کیک های تزئینی و کافی شاپی ،آموزش تخصصی و منحصر به فرد کیک و شیرینی خانگی ،آموزش کیک های ساده و خوشمزه توسط مدرس خانم الهه بیگدلی دارای مدرک کمپانی کیک بوس استرالیا ، دارای سابقه فعالیت حرفه ای در زمینه آموزش انواع کیک، شیرینی، دسر، فینگر فود و ....

 

خدمات قابل آموزش شامل:

 

آموزش تمام فنون ریز شیرینی پزی

 

آموزش رسپی های واقعی قنادی برای تمام شیرینی ها

 

آموزش تکنیک های دکور کیک و دسر

 

آموزش در کوتاه ترین زمان ممکن در مکانی مناسب با تمام وسایل مورد نیاز برای یادگیری

 

آموزش خصوصی ساخت انواع کیک های تولد ، عقد، شخصیت های کارتونی، فیگور حیوانات و ....

 

آموزش انواع شیرینی های تر، رولت، نان خامه های، لطیفه، دسر تر و ...

 

آموزش انواع شیرینی های خشک کره ای گردویی، نارگیلی، دانمارکی انواع نانهای حجیم و غیر حجیم

 

آموزش نکات ریز شیرینی پزی

 

با شرکت در کلاس های آموزشی، شیرینی پزی فنی حرفه ای را خواهید آموخت.

 

تمامی مراحل پخت و پز و تزیین صفر تا صد کار توسط هنر جو انجام میشود.

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر تماس حاصل نمایید.

 

برای مناسبت شادی هاتون ، جشن تولد، مراسم های خاص و مهمانی هاتون ، عیدنوروز و شب یلدا و مراسمات دعا و روضه هاتون دیگه لازم نیست به قنادی ها سفارش بدید ، با دوره آموزشی پیشرفته ، خودتون قناد خانه ی خود باشید.

 

شیرینی های سنتی ایرانی در سراسر جهان شهرت خاص خود را دارد و مشهور است. به جرات می توان گفت هر شهر ایران شیرینی سنتی مخصوص به خود با عطر و طعم خاص مخصوص به خود را دارد. حتما با اسیاری از اسن شیرینی ها آشنا هستید و یا اگر به شهرهای مختلف سفر کرده باشید شیرینی مخصوص به آن شهر را به عنوان سوغات به همراه آورده اید. انواع شیرینی سنتی ایرانی را می توان به شکل های مختلف از جمله شیرینی تر و شیرینی خشک تقسیم کرد. ممکن است نام بسیاری از شیرینی های سنتی ایرانی را شنیده باشید و یا حتی خورده باشید اما ندانید متعلق به کدام شهر است. در این مقاله قصد داریم شیرینی های سنتی ایرانی را بر اساس شهر مخصوص به خود تقسیم کنیم و با اشاره به هر شهر مشهورترین شیرینی سنتی مخصوص به آن را ذکر کنیم.

 

جهت سفارش و آموزش باقلوا در اسلامشهر با شماره درج شده تماس بگیرید

 

اینستاگرام: https://www.instagram.com/elisan_cake

 

واتساپ: 09190345902

تلفن سفارشات : 02140558213

 

آدرس : بهارستان، گلستان ،روبروی بانک مسکن جنب پمپ بنزین ساختمان آریانا پلاک444 واحد 14

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
الهه بیگدلی